adexo3
۳۸۳۹۸۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دقیقی: نمی‌توانستم بی‌حرمتی‌ها را تحمل کنم

بازیکن سابق تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: پس از بازی مقابل تراکتورسازی و در رختکن اتفاقاتی افتاد که جلال رافخواهی مجبور به خداحفاظی از فوتبال شد.

خبرگزاری فارس: سعید دقیقی در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: من افتخار داشتم که بهترین سال‌های زندگی‌ام را در تبریز باشم. در ۴ تیم تبریزی حضور پیدا کردم و ۵۰ گل برای این تیم‌ها در سه جام به ثمر رساندم که فکر می‌کنم یک رکورد به حساب بیاید.

وی ادامه داد: تبریز همیشه در قلب من می‌ماند چراکه من روزهای خوبی را سپری کردم اما یکسری اتفاقاتی افتاد که مجبور شدم ماشین‌سازی را ترک کنم. برایم یکسری موارد سخت بود. نمی‌توانستم بی‌حرمتی و یکسری اتفاقاتی که در شان و شخصیت من نبود را تحمل کنم به همین دلیل هم از پولم گذشتم.

بازیکن سابق ماشین‌سازی یادآور شد: من رفاقت خوبی با سهرابی مدیرعامل باشگاه داشتم اما به خاطر اینکه برخی‌ها نخواهند از این رابطه من سوءاستفاده کنند از پولم گذشتم و از تیمم گذشتم. سهرابی مدیر نمونه ورزشی در آذربایجان است اما متاسفانه نتوانستم که کارم در تیم او ادامه بدهم.

دقیقی در مورد پیوستنش به سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: فکر می کنم تمام این اتفاقات رخ داد چراکه امام رضا (ع) مرا طلبیده بود. به هر حال خوشحالم که غلام امام رضا (ع) در شهر مشهد شدم و امیدوارم در کنار مربی خوبی چون فرهاد کاظمی که هم از لحاظ دانش فنی و هم معرفت سطح بالایی را دارد بتوانم شرایط خوبی را داشته باشم.

وی در مورد اینکه گویا از برخی اتفاقات در ماشین‌سازی بسیار ناراحت است، گفت: حضرت علی (ع) حدیثی دارد که می‌گوید اگر یک نفر به شما مطلبی آموخت شما بنده او هستید. من هم چون ماشین‌سازی با کادر فنی کار کردم و شاید یک چیزی یاد گرفته باشم در شان و شخصیت خود نمی‌دانم که بخواهم یکسری مسائل را صحبت کنم اما همه می‌دانند که در رختکن پس از بازی مقابل تراکتورسازی چه اتفاقاتی افتاد که جلال رافخواهی باعث شد از فوتبالش خداحافظی کند و من هم با تمام علاقه‌ای که داشتم مجبور به جدایی شدم. من به علت اینکه نون و نمک آن خطه را خوردم حرفی نمی‌زنم و مسائل بماند که در آینده همه چیز مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      اقای دقیقی راست میگه من بازی دوستانه تراکتور با ماشین سازی را از نزدیک دیدم وحتی بعد بازی که همه رفته بودن از درب بالایی وارد زمین شدم وخودم از دو سه متری دیدم که اقای خطیبی داشت سر دقیقی فریاد می کشید و حتی حسین خطیلی هم به چند نفر که انجا بودیم نی گفت رسول بد جوری اعصبانیه نرید طرفش...می گفت تو چرا بد بازی کردی

    • سید

      پارسال دیدید در تیم سیاه جامگان چکار کرد .که مدیر تیم با حفظ ابروش محترمانه اخراجش کرد. این آقا اصلا مربی نیست فوتبال بازی صاحب است وگرنه این افراد باس برن دوره اموزش زبان. دورود بر شرف آقا سعید خواهید دید رتبه شانزدهم این مربوط را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج