اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۷۳۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دقیقی: گذشت زمان همه چیز را ثابت می‌کند

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت که صحبتی در مورد اظهارات سرمربی ماشین‌سازی ندارد و گذشت زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: سعید دقیقی در مورد حرف‌های خطیبی که گفته بود بازیکنان باید کم کاری را کنار گذاشته و نان حلال به خانه ببرند گفت: گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند، همیشه رعایت اخلاق و ادب را کرده‌ام و اصولم را رعایت می‌کنم. بحث ما فنی نبود و بحث اخلاقی بود. تحقیق و تفحص در این خصوص را برعهده کسانی می‌گذارم که کارشناس این مسائل هستند.

وی ادامه داد: در مورد مربی قبلی صحبتی ندارم ولی مربی جدیدم (فرهاد کاظمی) جزو ۳ مربی برتر فنی کشور است. به دنبال این هستم که بهترین عملکردم را در تیم سیاه‌جامگان داشته باشم. تمام تلاشم را در تیم سیاه‌جامگان می‌کنم و فکر می‌کنم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

دقیقی در خصوص خداحافظی جلال رافخایی از دنیای فوتبال گفت: رافخایی بیشتر از من خسته بود. او پسر خیلی خوب و با معرفتی است. در یک ماهه اخیر فشار زیادی را تحمل کرد و همین موضوع باعث شد تصمیمی احساسی بگیرد. جلال راحت می‌تواند دو، سه سال دیگر فوتبال بازی کند. این مسائل در فوتبال زیاد پیش می‌آید و فکر می‌کنم جلال پس از مدتی به فوتبال برمی‌گردد.

بازیکن سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: در مدتی که در ماشین سازی بودم هیچ کم و کاستی از طرف مدیریت نبود و حمایت‌های خوبی از این تیم از سوی شهرداری تبریز می‌شد. من هم به خاطر دوستی‌ که با مدیرعامل باشگاه داشتم از حق و حقوق خود گذشتم، برای اینکه حرف و حدیث نباشد و از دوستی با دکتر سهرابی سوءاستفاده‌ای نشود. از هیچ کسی هم در ماشین‌سازی گله‌ای ندارم و امیدوارم این تیم در ادامه مسابقات موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج