adexo3
۳۸۶۶۷۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

بررسی دلایل ناکامی آبی‌ها در لیگ؛

استقلال انقلاب فنی نیاز نداشت!

استقلال هم در بعد مدیریتی و هم در بعد فنی بی‌تجربگی کرد و دست به تغییرات زیاد در تیمی زد که هم به فینال حذفی رسیده بود و هم مدعی قهرمانی لیگ بود اما این تیم می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

خبرگزاری مهر: استقلال بدون برد به دربی رسیده است، آنها از ۱۵ امتیاز ممکن تنها ۳ امتیاز گرفته اند که این موید ضعیف ترین استقلال در همه تاریخ تا هفته پنجم است. صدای اعتراض هوادار هم کم کم به گوش می‌رسد، همه از هم می‌پرسند که بر گرانترین تیم لیگ چه گذشته است و چگونه کار به اینجا رسیده که تیم منصوریان نمی‌تواند از پنج دیدار با تیم های نه چندان قدرتمند جدول حتی یک پیروزی ساده داشته باشد. اشکال‌ها را باید در دو بعد دنبال کرد.

بعد اول مدیریت

در بعد مدیریت محمود گودرزی می‌شود شخص اول همه تقصیر کارها تا اینجا. انتخاب مدیران توسط خود گودرزی که حتی به هیات مدیره منتخب خودش هم اجازه انتخاب مدیر را نمی‌دهد کار را به جایی رسانده که مدیران منتخب او برای استقلال تجربه باشگاه داری کلا نداشته‌اند. از افشارزاده بگیرید تا برسید به حسنی خو و البته افتخاری.

به عنوان مثال آخرین اشتباه های استقلال در بعد مدیریتی انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی بود و سپس انقلاب در استقلال در حالی که این تیم انقلابی لازم نداشت. آنها تیمی را دگرگون کردند که رسیده بود به فینال حذفی و البته تا روز آخر مدعی قهرمانی در لیگ برتر بود.

پرسش اولی که آقای افشارزاده و سپس افتخاری باید از خودشان می‌پرسیدند این بود که آیا استقلال انقلاب نیاز داشت؟ یا تقویت؟

پاسخ مسلما تقویت بود اما استقلال انقلاب را انتخاب کرد آن هم با هزینه های بسیار زیاد، در این شرایط باید گفت که اشتباه مدیران کاملا مشخص و معلوم است. آنها کاری کردند که اصلا نباید می‌کردند. شاید اگر کمیته فنی انتخاب شده بود آن کمیته فنی این مهم را به مدیران گوشزد می‌کرد و جلوی ماجرا جویی منصوریان را می‌گرفت.

بعد فنی

در بعد فنی پیگیری های خبرنگار مهر و گفتگو با کارشناسان و مراجعه به آمار بازی های این فصل استقلال نشان می دهد که این تیم در هر نیمه تنها ۱۵ دقیقه توانسته خوب بازی کند و خوب فشار بیاورد این موضوع به خودی خود نشان از بدنسازی بد دارد اما پیش از ورود به بدنسازی خریدهای بد آمار استقلال را هم باید مد نظر قرار داد. استقلال امسال نام دارانی را خرید که سال گذشته آمار فوق العاده‌ای نداشتند در عوض بهترین‌های خودش را از دست داد. این تیم در قلب دفاع هم مشکلات ویژه ای دارد، همینطور در بخش بازیسازی.

استقلال می تواند بهتر باشد

با وجود همه این اشکالها منصوریان می تواند با اتخاذ تصمیم صحیح و دیدن واقعیت ها به طور کامل در دربی بهتر از این باشد که در پنج بازی قبلی بود اما برای این کار باید واقع گرا باشد و مربی اش درست ترین استراتژی بازی را انتخاب کند. این تیم اگر بخواهد با این روش‌ها مقابل پرسپولیس به میدان برود کارش ساخته است اما با دقت در جزئیات استقلال می‌تواند روز بهتری نسبت به این پنج بازی گذشته داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس

      ایشالله روز جمعه مثل دربی قبل 4-2 میبازه

    • علی

      از قبل علی منصور بازندس. هههههههه

    • بدون نام

      حالا کجا دیدی!!!!!!!؟ششتقلالیه
      کیسه کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج