اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۷۴۱۵
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

پایان کار سامانه جنجالی ۳۰۴۰

سامانه ۳۰۴۰ فعلا فعالیتی نخواهد داشت.

کاپ: امیر عابدینی با اشاره به نشست مهم امروز اظهار داشت: در جلسه امروز که میان همراه اول و دو شرکت زیرمجموعه آن یعنی ۳۰۹۰ و ۳۰۴۰ و بنده برگزار شد طرفین صحبت کردند و در نهایت مقرر شد سامانه هواداری ۳۰۹۰ به کارش ادامه دهد با همان نوع تبلیغات گذشته و همراه اول نیز این سامانه را مورد حمایت قرار دهد.

وی درباره سرنوشت دیگر سامانه رقیب 3090 یعنی 3040 گفت: 3040 فعلا فعالیت خود را متوقف می کند تا همراه اول برای این موضوع تعامل جدیدی را ایجاد کند.

عابدینی افزود: بحث بعدی که در نشست امروز مطرح شد به تبلیغات محیطی ارتباط داشت و مقرر شد فناب به کار خود ادامه دهد و در بخش تلویزیونی نیز ۳۰۹۰ با فناب به توافق و تعامل برسند لذا نشست هماهنگی خوبی را برگزار کردیم تا خیلی از مشکلات حل شود.

وی بیان داشت: هم 3090 و هم 3040 از زیرمجموعه های همراه اول بودند و نه اولی مال ما بود و نه دومی. روزی هم که فناب با ما وارد مذاکره شد و کارش را شروع کرد شرکت پردیس اول هنوز مذاکره ای انجام نداده بود و همه حرف ما این بود که باشگاه های پرسپولیس و استقلال شخصی را برای قرارداد معرفی نکنند و ما باید با شرکت قرارداد ببندیم.

عابدینی در پایان گفت: متاسفانه در چند روز اخیر مدیر باشگاه پرسپولیس مصاحبه های غیرواقعی انجام داد که بنده به رغم تعجب از بابت آن حرف ها پاسخگویی را به بعد از دربی موکول کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمز

      علبدینی جان با عرض پوزش به شما چه مربوط است تبلیغات و درآمد تیم ها هر تیم برود خودش درآمدزایی بکند تا پرسپولیس میاد سروسامان بگیره دستهای پشت پرده پیداشون میشه

    • فریبا

      کار اقیای طاهری کاملا درست بود
      واقعا ممنونیم خسته نباشی آقای طاهری

    • بدون نام

      آقای عابدینی بااحترامی که برای شماقایلیم لطفا درمورد آقای طاهر ی فراافکنی نکنید بگذارید تیم محبوب مان آرامش داشته باشد خواهشن

    • بیژن

      مهندس جان عده ای هستند که دراین موقع می خواهند ازآب گل آلود ماهی بگیرند لطفا کمی خیشتن دار باشید ممنونم

    • بدون نام

      طاهری زیر چتر حمایت میلیونی هواداران پرسپولیس.

    • بدون نام

      سامانه 3090قرار و مدارش تا پایان لیگ قبل بود?چرا سه جایزه ویژه اش هنوز قرعه کشی نشده و به این لیگ کشیده شده.؟؟؟ مگر نمی گفتید تا پایان لیگ هرکس که حمایت کنه چنین میشود و چنان میشود.مگه لیگ تموم نشده.حتی سامانه 3060حمایت از تیم ملی والیبال تا قبل از شروع المپیک نبود؟؟؟ پس چرا با آنکه المپیک تموم شده هنوز دارن پیام و وعده میدن. نکنه المپیک 2020رو میگفتن. چون مهلت جوایز ویژه فوتبال تا پایان لیگ قبل و و والیبال جهت حمایت از تیم ملی برای حضور در المپیک بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج