adexo3
۳۸۸۱۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: جای منچستر در لیگ اروپا نیست

ژوزه مورینیو در مورد دیدار با فاینورد صحبت کرده است.

وبسایت نود: فصل جدید لیگ اروپا، پنج شنبه شب با انجام ۲۴ بازی آغاز خواهد شد، که در یکی از مهمترین دیدارها، در گروه اول مسابقات، فاینورد میزبان منچستریونایتد است. این مسابقه در ورزشگاه فاینورد استادیوم در روتردام انجام می شود. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

لیگ اروپا، جامی نیست که من بخواهم در آن بازی کنم، جامی نیست که بازیکنان خواهان آن باشند، این جامی نیست که باید در آن حاضر باشیم، اما باید قبول کنیم که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر نیستیم و در لیگ اروپا باید رقابت کنیم و این یک واقعیت است. باید به لیگ اروپا و این مسابقات احترام بگذاریم. پنج شنبه یک بازی سخت را پیش رو داریم، اما باید شروع خوبی داشته باشیم چون میخواهیم قهرمان لیگ اروپا شویم. زیرا وقار یونایتد چیزی کمتر از این نیست. تهییج کردن بازیکنان برای این مسابقه کار سختی است، چرا که آن ها خواهان بازی در لیگ قهرمانان اروپا هستند، اما به هر حال باید آن ها را برانگیخت و برای این مسابقه آماده کرد.

یکشنبه نیز بازی سختی پیش رو داریم، پس من باید به هر دو بازی فکر کنم. وین رونی در تمام مسابقات برای یونایتد به میدان رفت و برای تیم ملی انگلیس هم بازی کرد. پس باید به او استراحت می دهم تا آماده بازی با واتفورد شود. همینطور والنسیا و لوک شاو. لوک در تمام مسابقات این فصل به میدان رفته است و فکر می کنم این فرصت باید به روخو داده شود. او خوب تلاش کرده و سخت کار کرده است، پس حضور در این مسابقه حق او است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج