adexo3
۳۸۹۲۱۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

غفوری: دربی با همه بازی‌هایم عمرم فرق می‌کرد

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم برای موفقیت به کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن نیاز دارد.

خبرگزاری ایسنا: وریا غفوری درباره دربی هشتاد و سوم پایتخت و نخستین تجربه‌اش در این مصاف، اظهار کرد: بازی خوبی بود. واقعا این بازی با تمام دیدارهایی که تا به حال انجام داده بودم فرق می‌کرد. عشق و علاقه و تعصب خاص مردم به این بازی به بازیکنان القا شد. این دیدار آنقدر برای مردم اهمیت دارد که ناخودآگاه شور و انگیزه بازیکنان را برای حضور در دربی را بیشتر می‌کند و در عملکرد بازیکنان هم تاثیرگذار است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد که بعد از چند هفته‌ ضعیف استقلال در دربی عملکردی این چنین خوب داشته باشد، گفت‌: به نظرم در دیدار برابر ماشین سازی هم عملکرد خوبی داشتیم. اگر عملکرد استقلال را از هفته‌ اول تا هفته‌ ششم مرور کنیم می بینید که تیم ما هفته‌ به هفته‌ روند رو به رشدی داشته است. در دربی هم اگر موقعیت‌هایمان را گل می کردیم شاید نتیجه‌ بهتر از تساوی می‌شد. امیدوارم که هر چه‌ زودتر از استرس بدی که به آن دچار هستیم خلاص شویم و بتوانیم عملکرد بهتری را ارائه کنیم.

غفوری درباره موقعیت‌های ایجاد شده از سوی هر دو تیم در دربی و در پاسخ به این سوال که آیا این نتیجه‌ می‌تواند آغازگر تساوی‌های صفر بر صفر استقلال و پرسپولیس باشد، گفت‌: هر دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند. اگر بازیکنان دقت می‌کردند حتما دربی گل هم داشت. ما یکی، دو موقعیت استثنایی گلزنی داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. فکر می‌کنم که دربی بی روح و سردی نبود و بعید است در مسابقات آینده دو تیم نتایج صفر بر صفر ادامه‌ داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال انتظار سکوهای خالی ورزشگاه آزادی را داشتند، گفت‌: حقیقتش وقتی وارد ورزشگاه شدم، سکوهای خالی توی ذوق می‌زد. یک سوم ورزشگاه خالی بود. البته شاید دلیل این موضوع را در درون خودمان جستجو کنیم. ممکن بود اگر جزو سه تیم بالای جدول بودیم، سکوها هم پر می‌شد. فکر می‌کنم با شرایطی که در سکوها به وجود آمد باید بیشتر به خودمان بیاییم و بیشتر تلاش کنیم. باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم. با پتانسیلی‌ که استقلال دارد می‌توانیم حتی به قهرمانی فکر کنیم.

وی افزود: از هواداران تقاضا دارم که به حمایتشان از استقلال ادامه دهند. درست است که تعدادی از هواداران فحاشی می‌کنند، اما ما به جنبه مثبت این قضیه نگاه می‌کنیم. ما بازیکنان اگر بدانیم که از پشت حمایت می‌شویم، انگیزه‌مان چند برابر می‌شود.

غفوری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید استقلال بتواند بر مشکلات این روزها غلبه کند و خودش را به بالای جدول برساند، گفت‌: خیلی امیدوارم، اما یک قانون در زندگی وجود دارد و آن این که هر چقدر تلاش کنی بیشتر مزد می گیری. شاید ما خوب تلاش و تمرین نکرده‌ایم یا هر دلیل دیگری ممکن است وجود داشته باشد، اما باید ۱۰۰ درصد بهتر شویم. ما بازیکن جوان و آینده داری به نام فرشید اسماعیلی داریم که می‌تواند در صورتی که به خوبی هدایت شود و قدر خودش را بداند در فوتبال ایران یک استثنا باشد. یا بازیکنی به نام سید مجید حسینی داریم که فوق‌العاده‌ آینده دار است و می‌تواند سال‌های سال برای استقلال و تیم‌ ‌ملی بازی کند.

وی افزود: باید تمریناتمان را جدی‌تر کنیم و با تمرکز بالا به موفقیت فکر کنیم. استقلال می‌تواند جزو سه تیم بالای جدول باشد و همان طور که گفتم پتانسیل‌ قهرمانی را دارد. می‌خواهم به هواداران بگویم روزهای خوب هم برای ما در راه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر اسماعیل زاده

      وقتی طارمی ازدوقدمی توپ اوت می زنه بایدم ازبازی شان راضی باشن حیف ساسان انصاری ،حیف

    • بدون نام

      افتضاح بازی کردی ، تو با این بازی کردنت استقلال را بیچاره کردی همه توپها را لو دادی هر چی پاس دادی اشتباه بود لنگیا هر چه حمله کردند از جناح تو بود در عجبم چطور کیروش تو را به تیم ملی دعوت می کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج