۳۹۰۱۶۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس مثل فصل گذشته شاداب نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد سرخپوشان در دیدارهای ابتدایی لیگ شانزدهم گفت: در شان تیم بزرگی مانند پرسپولیس نیست که برابر حریفان منتظر تک موقعیت‌ها برای گلزنی باشد.

خبرگزاری مهر: علیرضا امامی‌فر با اشاره به عملکرد سرخپوشان در دربی هشتاد و سوم گفت: متاسفانه امسال شادابی سال گذشته را در پرسپولیس شاهد نیستیم و آن تیم هجومی پارسال را دیگر تماشا نمی‌کنیم. برانکو امسال می‌خواهد به هر قیمتی شده قهرمان شود و بهانه‌ای برای از دست دادن قهرمانی ندارد به همین خاطر به نظر می رسد کمی نتیجه گرا شده و همین مساله در عملکرد این تیم تاثیر گذاشته است.

وی افزود: فکر می کنم سبک بازی سال گذشته توقعات را از پرسپولیس بالا برده اما امسال برانکو برای اینکه فقط هدفش قهرمانی است ریسک نمی‌کند و نباختن از هر چیزی برای تیم او مهمتر است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در دربی همین موضوع را شاهد بودیم که پرسپولیس چندان بانشاط ظاهر نشد از طرفی جای دو هافبک این تیم عالیشاه و احمدزاده با یکدیگر عوض شده بود که این موضوع هم در عملکرد سرخپوشان تاثیرگذار بود زیرا عالیشاه در سمت چپ عملکرد خوبی دارد و می تواند به خوبی در آن ناحیه دریبل زنی کند و برای مهاجمان موقعیت سازی کند این مساله برای احمدزاده هم صدق می کرد. او نیز در پست هافبک چپ نتوانست مانند سمت راست خوب ظاهر شود.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس سعی می کرد ضعف دفاع چپ خودش را ترمیم کند و به همین خاطر اکثر توپ‌ها را به سمت هافبک سمت راست عالیشاه در آن پست حضور داشت می فرستاد اما او نیز نتوانست موفق شود. استقلالی ها هم در اکثر موقعیت هایشان توپ را به سمت چپ دفاع پرسپولیس می آوردند تا راهی به دروازه پیدا کنند.

امامی‌فر تصریح کرد: البته پرسپولیس در بازی با تراکتور هم سبک بازی‌اش مانند دربی بود. برانکو فقط برای نباختن و استفاده از تک موقعیت ها تیم را به زمین می فرستد مساله ای که در بازی های گذشته مشخص بود. از طرفی در شان تیم بزرگی مانند پرسپولیس نیست که منتظر تک موقعیت ها برای گلزنی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس با همین فرمون بره جلو قهرمانه
      حاشیه سازی نکنید

    • بدون نام

      با همین فرمون بره از سپاهان میبازه

    • بدون نام

      وقتي تيمهادرمقابل پرسپوليس دفاع اتوبوسي ميگذارندبرانکومجبوراست چنين روشي راانتخاب کند تعطيلي پشت سرهم تيمهاروبهم ريخته اقاي امامي فرخودت که اهل فني

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج