اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۰۳۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دی بوئر: مثل یک تیم بازی کردیم

سرمربی هلندی اینتر بازی کردن مثل یک تیم را دلیل پیروزی تیمش مقابل یوونتوس می داند.

وبسایت نود: فرانک دی بوئر پس از پیروزی ۲-۱ تیمش مقابل یوونتوس در هفته چهارم سری آ از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و اذعان کرد تیمش شایسته کسب این نتیجه بوده است.

دی بوئر پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت:

مشخصا یوونتوس تیمی است که شما برای بازی مقابل آن ها انگیزه مضائفی پیدا می کنید اما ما در رختکن در مورد اینکه در این بازی باید از دقیقه ۱ تا ۹۰ مثل یک تیم بازی کنیم صحبت کردیم. این کار را در بازی پنج شنبه شب نکردیم اما در این بازی انجام دادیم و به همین دلیل شایسته این نتیجه هستیم.

از کاری که همه دارند انجام می دهند خوشحال هستم، در طول بازی جنگیدیم و مشخصا می توانیم همچنان پیشرفت کنیم. از الان باید مثل یک تیم بازی کنیم و این موضوع در ادامه فصل تفاوت را رقم خواهد زد.

راجع به اینکه پس از گل خوردن تمرکزمان را از دست می دهیم زیاد صحبت کردیم. شرایط اگر مقابل یووه گل بخورید دشوارتر هم است اما این بار تمرکزمان را حفظ کردیم و به برنامه مان متکی ماندیم. نتیجه این کار را هم دیدیم. من می خواهم همین را از تیمم ببینم.

پریشیچ در چند روز اخیر تمرین نکرد اما می دانستم که می تواند از روی نیمکت به بازی بیاید و تاثیر مثبتی باقی بگذارد و همین کار را هم کرد.

پس از چنین پیروزی هایی خصوصا مقابل بهترین تیم ایتالیا فکر کردن به قهرمانی خوب است اما مهمترین چیز آماده سازی برای بازی مقابل امپولی است. زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. از نمایش تیم راضی هستم اما هر هفته باید نشان دهیم که می توانیم مثل یک تیم بازی کنیم در غیر این صورت امپولی و دیگر تیم ها ما را شکست می دهند. این پیروزی لحظه خوبی برای هواداران، باشگاه و تیم است. شکست یووه باعث افزایش اعتماد بنفس تیم می شود.

ما بازی یوونتوس را آنالیز کردیم و متوجه شدیم بونوچی دوست دارد از عقب بازیسازی کند. برای همین گری مدل روی او پرس کرد و نگذاشت بونوچی بازی همیشگی خودش را بکند. کاندروا هم این کار را با کیلینی کرد. همه بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج