adexo3
۳۹۰۴۳۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بوفون: دریافت ۴ گل در ۴ بازی خوب نیست

جیجی بوفون بعد از شکست ۲-۱ مقابل اینتر در دربی ایتالیا، یوونتوس را به خاطر ناکامی در حفظ برتری سرزنش کرد.

وب سایت نود: جیجی بوفون بعد از شکست ۲-۱ مقابل اینتر در دربی ایتالیا، یوونتوس را به خاطر ناکامی در حفظ برتری سرزنش کرد. در این دیدار استفان لیخشتاینر ابتدا بانوی پیر را پیش انداخت اما در ادامه نراتزوری با گل های ایکاردی و پریشیچ به پیروزی خانگی دست یافت. دروازه بان یووه در پایان بازی به Sky Sport Italia گفت:

این آزار دهند است، چون به مدت ۶۵ دقیقه بد بازی کردیم و در پاسکاری هشیار نبودیم اما با اینحال پیش افتاده بودیم. تیمی مثل ما نمی تواند و نباید چنین موقعیتی را از دست بدهد. تساوی ممکن است رخ دهد، اما شکست نه. ما به عزم و اراده محکم نیاز داریم. فکر می کنم این شکست به نفع ما خواهد بود و شاید عادی باشد که در این مقطع آغازین فصل عطش ۱۰۰ درصد نداشته باشیم. ما در زمین مسابقه تحت فشار قرار گرفتیم و باید در برخی زمینه ها بهتر شویم. این سومین گل فصل بود که از روی ضربات کرنر دریافت می کنیم و این واقعاً برای ما خوشایند نیست.

جدا از آنچه که رسانه ها در مورد قدرت ما می گویند، که خب می تواند درست باشد، باید در تک تک بازی ها درون زمین این را ثابت کنیم. بعد از اینکه ساسولو را ۳-۱ شکست دادیم همه جا از ما تعریف می کردند، اما صادقانه بگویم که در مورد علمکردمان در آن مسابقه نیز شک و تردید های خود را داشتم. ما به ساسولو اجازه خلق ۴ موقعیت گل دادیم، و تیمی که بر پایه استحکام بنا شده باشد نمی تواند چنین اجازه ای به حریف بدهد.

در مقابل سویا مورد انتقاد واقع شدیم، هرچند من استحکام دفاعی و توانایی خلق موقعیت تیم را دوست داشتم. امروز، جدا از زیبایی فوتبالمان، می توانستیم فقط با دفاع محض پیروز شویم. فکر می کنم یکی از نقاط قوت یووه همواره توانایی این تیم در دریافت یک گل به طور میانگین در هر دو مسابقه بوده است. اگر در هر بازی دو گل به ثمر برسانیم، به طور کلی پیروز می شویم. با اینحال در ۴ بازی سری آ ۴ گل دریافت کرده ایم و این برای یووه خوب نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشکال نداره بوفون جان تو اگه جای رحمتی بودی چیکار میکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج