adexo3
۳۹۰۷۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گوندوگان: کلوپ احساسی است، پپ نابغه

ایلکای گوندوگان، هافبک منچسترسیتی به مقایسه پپ گواردیولا و یورگن کلوپ پرداخت و سرمربی فعلی خود را بهترین مربی جهان دانست.

ورزش سه: گوندوگان تحت هدایت کلوپ در دورتموند بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی در سیگنال آیدونا پارک داشت. او امسال به سیتی پیوسته و بازی کردن را تحت هدایت گواردیولا آغاز کرده و حال به مقایسه این دو مربی پرداخت.

او گفت:" هر دو مربیانی کلاس جهانی با کیفیت‌های مختص خودشان هستند. اینکه بگوییم یورگن احساسی تر است، کمی ناعادلانه است ولی وقتی او را در کنار زمین می‌بینید، درک اینکه چرا دورتموند با او انقدر موفق بود عجیب نیست. پپ از لحاظ شور و انگیزه مثل یورگن است ولی به نحوی دیگر. او بیشتر یک نابغه است که بازی را می‌خواهند و هر شرایطی را پوشش می‌دهد. او همیشه به ما یاد می‌دهد که چطور موقعیت ایجاد کنید و فضاسازی کنیم و هیچ مربی مثل او نیست . احتمالا او بهترین مربی جهان است."
گوندوگان: کلوپ احساسی است، پپ نابغه

گوندوگان درباره شرایط تیمش گفت:" هنوز می‌توانیم بهتر و بهتر شویم ولی هر بازی شرایط خاص خود را دارد. با توجه به آنچه من تا به حال دیده ام، باید خیلی منعطف باشیم زیرا هیچکس 30 دقیقه مداوم بازی نمی‌کند زیرا دائما پست‌ها و وظایف در حال تغییر است. مهم ترین چیز ایجاد هماهنگی بین تیم است، بدون توجه به اینکه مربی چه پستی برایمان در نظر گرفته است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج