۳۹۰۹۳۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش‌های سیدجلال به چند ادعا

سیدجلال حسینی از یکسری انتقادات ناراحت است و می‌گوید نباید انتظارات از پرسپولیس خیلی بالا باشد.

خبرگزاری خبرآنلاین: سیدجلال حسینی از یکسری انتقادات ناراحت است و می‌گوید نباید انتظارات از پرسپولیس خیلی بالا باشد.

بازیکن باتجربه تیم ملی و پرسپولیس که روز چهارشنبه باید با پرسپولیس رودرروی تیم سابقش سپاهان قرار بگیرد، درخصوص دربی ۸۳ و بازی حساس با سپاهان گفت‌وگویی انجام داد.

با سیدمهدی رحمتی هنگام ورود به زمین چه می‌گفتید؟

حرف خاصی نبود! من و سیدمهدی با هم رفقیم و حرف‌هایی که به یکدیگر می‌زدیم گفتنی نیست!

سرمربی استقلال بعد از دربی گفته پرسپولیس از دست استقلال فرار کرد. در این رابطه چه نظری داری؟

من هم این بحث‌ها را شنیدم اما نمی‌خواهم حرفی در این رابطه بزنم.

چرا پرسپولیس در چند هفته اخیر و از بازی با تراکتورسازی دچار افت فاحشی شده؟

بازی با تراکتور، دیدار سختی بود این در حالی است که انتظارها از پرسپولیس خیلی بالاست و عده‌ای دائماً این جمله را تکرار می‌کنند که پرسپولیس باید فقط برنده شود در حالی که دو تیم بزرگ با هم بازی کردند و موقعیت‌های خوبی هم به لحاظ گلزنی نصیب آن‌ها شد اما هرچه بود، نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیامد.

یعنی واقعاً تو قبول نداری از هفته پنجم افت کردید؟

من نمی‌دانم این حرف‌هایی که راجع به تیم ما مطرح شده و می‌گویند دوران افت پرسپولیس شروع شده یعنی چی؟! این حرف‌هایی که در رابطه با پرسپولیس مطرح می‌شود، اصلاً درست نیست و انتظارها از تیم ما خیلی بالاست. در حالی از نتایج دو هفته گذشته ما انتقاد می‌شود که از اردوی تیم ملی که برگشتیم با پرسپولیس تمرین کردیم اما کسی به این موضوع نمی‌پردازد. دو تیم پرسپولیس و تراکتور در زمینی بازی کردند که زمین تمرین است و اصلاً شرایط خوبی برای بازی کردن ندارد. این مسئله مشکل بسیار بزرگ دو تیم بود.

با دو تساوی اخیر به نوعی، حاشیه امنیت امتیازی‌تان را از دست دادید. نگران این موضوع نیستی؟

به نظرم حرف زدن از حاشیه امنیت در هفته پنجم و ششم چندان درست نیست و هیچ تیم مدعی پیدا نمی‌شود که از این هفته‌ها بتواند در صدر برای خودش حاشیه امنیت درست کند.

درخصوص رویارویی با سپاهان چه صحبتی داری، تیمی که چند سال در آن حضور داشتی؟

سه سال در سپاهان بودم و چند قهرمانی با این تیم را در کارنامه بازیگری‌ام دارم. سپاهان در این فصل هم تیم خوبی را جمع و جور کرده و در اصفهان همیشه مقابل حریفانش قدرتمندانه بازی می‌کند به همین دلیل خوب می‌دانیم که با یک تیم قوی بازی داریم ولی ما هم پرسپولیس هستیم.

درخصوص بحث آب‌های آلوده و... که قبلاً مطرح شد، تو چه نظری داری؟

در آن بازی که بحث آب‌های آلوده و... مطرح شد، من در سپاهان بودم. واقعاً نمی‌دانم در این خصوص چه بگویم اما کلاً فکر می‌کنم این بحث‌ها در فوتبال حرفه‌ای جایی ندارد!

دوباره به دربی برگردیم، بعضی‌ها به برانکو تاخته‌اند و او را مربی ترسویی دانستند. در این رابطه چه نظری داری؟

اصلاً قبول ندارم که برانکو مربی ترسویی است. چه کسی می‌گوید برانکو ترسو است؟ اتفاقاً من فکر می‌کنم برانکو تنها مربی‌ای است که اصلاً ترس ندارد چون همیشه روی کارهای تهاجمی تأکید زیادی دارد و در تیمش از بازیکن جوان استفاده می‌کند. با این وجود برایم عجیب است که بعضی‌ها افکار برانکو را محتاط و او را ترسو می‌خوانند.

امید ابراهیمی در مصاحبه‌اش گفته واقعاً تعجب می‌کند که می‌بیند بعضی‌ها می‌گویند استقلال با خوش‌شانسی در دربی مساوی گرفته.

من فکر می‌کنم همه مردم دربی را دیدند به همین دلیل هرکسی که بازی را دیده، می‌تواند در این خصوص نظر بدهد که کدام تیم شانس آورده است.

به تیم ملی برسیم، چرا در چین مساوی کردید؟

ما در بازی با چین خیلی هوشمندانه و عاقلانه بازی کردیم اما از فرصت‌هایمان خوب استفاده نکردیم وگرنه حتماً در خارج از خانه و مقابل چین هم با سه امتیاز از بازی خارج می‌شدیم. چین تیم خوبی بود اما ما واقعاً از این تیم سرتر بودیم. مساوی هم در خانه حریف امتیاز ارزشمندی است.

درخصوص دیدار با ازبکستان چه صحبتی داری؟

واقعاً بازی بسیار سختی است چون ازبکستان همیشه تیمی بوده که سخت گل می‌خورد. بازیکنان این تیم قدرت بدنی بالایی دارند و بسیار هم تاکتیک‌پذیرند اما در فوتبال نشان داده‌ایم که در آسیا قادریم کارهای بزرگی انجام دهیم.

اگر به سپاهان گل بزنی، شادی می‌کنی؟

سه سال در سپاهان بودم اما اصولاً در گلزنی پس از بازی‌های باشگاهی شادی نخواهم کرد. از طرفی من مدافع آخر هستم و خیلی کم فرصت برای گلزنی پیدا می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیدجان میشه بگی بجز انصاری برانکو به کی بازی داده طارمی وعلیپور ونورالهی که از قبل بودن احمدزاده هم تو تراکتور خوب بود پس به کدوم جوون میدون داده باوجود بازی ضعیف علیپور واحمدزاده چرا محرمی وشهاب زاهدی وطاهرخانی بازی نمیکنن؟؟اصلا به ترکیب دست نزده که بگیم به جوونا بازی میده این که واضحه وبخاطر همین ترسو بودن برانکو ساسان رفت والان تو فولاد غوغا میکنه ونوراللهی هم میبینه که برانکو بهش بازی نمیده میخواد بره پس قبول کن که برانکو اونطوری نیست که ازش تعریف میکنن منصوریان تو دربی میاد به اسماعیلی وحسینی جوون بازی میده ولی برانکو چیکار میکنه از ترسش دقیقه 90تعویض میکنه اینو که نمیشه گفت هیچ کسی ندیده بااین اوضاع جوونامون دلسرد میشن ومیرن کمندانی رفت نوراللهی میخواد بره بقیه هم حتما دلسرد میشن ومیخوان برن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج