۳۹۲۰۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عزت‌اللهی: امیدوارم بردیف سرمربی روستوف شود

ملی‌پوش ایرانی روستوف پس از شکست سنگین این تیم در جام حذفی روسیه ابراز امیدواری کرد قربان بردیف دوباره سرمربی این تیم شود.

خبرگزاری تسنیم: روستوف عصر امروز (چهارشنبه) با شکست سنگین چهار بر صفر برابر دینامو مسکو در جام حذفی روسیه از صعود به دور بعد این رقابت‌ها بازماند.

سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی تیم روستوف که 90 دقیقه در ترکیب این تیم برابر دینامو مسکو حضور داشت در خصوص این شکست تلخ گفت: روستوف بیش از هر زمانی دیگری نیاز به بازگشت دوباره قربان بردیف دارد.

ملی‌پوش ایرانی روستوف اظهار داشت: بازی با دینامو مسکو محک بسیار خوبی برای تیم روستوف بود، زیرا بسیاری از بازیکنان جوان در ترکیب حضور داشتند. شروع خیلی بدی داشتیم، اما در نیمه دوم عملکردمان بهتر بود. امیدوارم روستوف در دیدارهای آینده نمایش بهتری داشته باشد.

عزت‌اللهی سپس با بیان اینکه روستوف با تیم دوم خود به مصاف دینامو مسکو رفته بود گفت: با این بازی خود را آماده دیدار با تیم لوکوموتیو مسکو در هفته هشتم لیگ برتر روسیه کردیم. امیدوارم با پیروزی در این بازی به جمع تیم‌های بالای جدولی بازگردیم.

وی در پایان به خبرنگار خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه پیرامون وضعیت قربان بردیف گفت: معتقد هستم که قربان بردیف شخص بسیار مهمی در تیم روستوف محسوب می‌شود و یک مربی واقعی و حرفه‌ای است. امیدوارم بردیف دوباره سرمربی روستوف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج