adexo3
۳۹۲۶۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیا مهاجم کلمبیایی رئال محروم می شود؟

پس از پایان دیدار تیم های رئال مادرید و ویارئال که با نتیجه مساوی به پایان رسید، بازیکنان تیم مادریدی نسبت به نحوه قضاوت تیم داوری، شدیداً معترض بودند.

وبسایت نود: خامس رودریگز داور را متهم کرد که با تیم حریف بسیار مهربان بوده و از بسیاری از خطاهای بازیکنان حریف گذشت می کرد.

در دیدار رئال مادرید با زرد پوشان ویا رئال که چهارشنبه شب در سانتیاگو برنابئو برگزار شد، شاگردان زیدان در کسب هفدهمین پیروزی متوالی خود ناکام ماندند و نتوانستد رکورد بیشترین پیروزی متوالی را به نام خود ثبت کنند. در این دیدار، برونو سوریانو زننده تک گل ویا رئال از روی نقطه پنالتی بود، اما سرخیو راموس در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان حفظ شد.

بازیکنان رئال مادرید معتقد بودند داور در نیمه دوم از خطای پنالتی آشکار بازیکنان ویا رئال چشم پوشی کرده و یک پنالتی مسلم را از میزبان گرفته است. شدت اعتراض تماشاگران و هواداران رئال به اندازه ای زیاد بود که ناظر رسمی این بازی در دقایق پایانی و حتی پس از پایان بازی به سمت سکوهای تماشاگران رفت و از آنها خواست به رفتارهای خشونت آمیز و معترضانه خود خاتمه دهند. پس از پایان بازی هم بازیکنان رئال دست از اعتراض بر نداشته و با پرخاشگری به داور، اوضاع را بدتر کردند. اعتراض های گسترده رئالی ها باعث شد داور پس از سوت پایان به دنی کارواخال کارت زرد داد؛ و در همین لحظه اعتراض تماشاگران به اوج رسید و جو ورزشگاه را ملتهب ساخت.

آیا مهاجم کلمبیایی رئال محروم می شود؟

خامس رودریگز از جمله بازیکنانی بود که اعتراض های شدیدی به داور داشت و نحوه قضاوت برای تیم میهمان را بسیار مهربانانه دانست. وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گزارشی از صحبت های ملی پوش کلمبیایی را در خروجی خود قرار داد که به شدت از قضاوت بازی ناراضی بود:

بازی را خیلی کند آغاز کردیم، داور بازی قضاوت بسیار ضعیفی داشت. تصمیمات او برای تیم ما بسیار سخت گیرانه بود اما با تیم حریف رفتاری مهربانانه و باگذشت داشت. داور حتی در اعلام زمان های تلف شده بازی هم تصمیم درستی نگرفت و حداقل سه چهار دقیقه از زمان های تلف شده در طول بازی را نادیده گرفت. اگر به وقت کشی بازیکنان ویا رئال دقت کنیم، به راحتی متوجه می شویم که زمان های تلف شده حداقل باید دو برابر اعلام می شد.

وی در ادامه صحبت هایش گفت:

باید بازی هایمان را با شدت و میل بیشتری به پیروزی و گلزنی آغاز کنیم. باید بپذیریم که در نیمه دوم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و استحقاق زدن گل های بیشتر و پیروزی در این بازی را داشتیم. البته نباید فراموش کرد که حریف امروز ما تیم بسیار خوب و منسجمی بود. داور به آنها اجازه می داد تا هر کاری که دلشان می خواهد در زمین انجام دهند؛ آنها بسیار وقت بازی را تلف می کردند. در نیمه دوم فقط سه دقیقه زمان تلف شده اعلام شد، در حالیکه به نظرم نیمه دوم حداقل پنج یا شش دقیقه زمان تلف شده داشت. به طور کلی قضاوت امروز داور بسیار ضعیف بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج