adexo3
۳۹۲۹۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رشفورد: می‌خواهم به یک مهاجم کامل تبدیل شوم

مارکوس رشفورد، ستاره جوان شیاطین سرخ، امیدوار است با درخشش در فصل جاری بتواند به یک مهاجم کامل تبدیل شود و عناوین قهرمانی فراوانی با منچستریونایتد کسب کند.

وبسایت نود: به نقل از اسکای، این مهاجم ۱۸ ساله، در هفت ماه گذشته مسیری طولانی طی کرده است که در طول آن از بازیکنی در تیم زیر ۱۸ سال منچستریونایتد، به یکی از مهره‌های کلیدی این باشگاه تبدیل شده است. این بازیکن که فصل گذشته ۸ گل به ثمر رسانده بود، در فصل جاری نیز تا به اینجا ۳ بار گلزنی کرده است.

در مصاحبه‌ای اختصاصی با جف شریوز، خبرنگار اسکای، رشفورد از جاه‌طلبی‌هایش برای تبدیل شدن به یک مهاجم تمام‌عیار صحبت کرده است. وی در این باره گفت:

من می‌خواهم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و این هدف اصلی من است. چند سال پیش هدف من این بود که گل‌های زیادی به ثمر برسانم و به دیگران نشان دهم که چه توانایی‌هایی دارم. اما حالا شرایط عوض شده است، بعضی بازی‌ها هست که ممکن است شرایط خوبی نداشته باشید اما این به این معنی نیست که نمی‌توانید گلزنی کنید و یا تیمتان را در بازی‌ها پیروز کنید. به‌عنوان یک تیم، ما بازیکنان خوبی داریم و در فصل جاری مدعی کسب قهرمانی در رقابت‌های مختلف خواهیم بود. هدف شخصی من هم به ثمر رساندن گل‌های زیاد است. من می‌خواهم به یک مهاجم کامل تبدیل شوم، می‌خواهم بتوانم در سمت چپ، راست یا مرکز خط حمله بازی کنم. برای رسیدن به این هدف، باید بازیم در کناره را تقویت کنم چون از سنین ۱۲-۱۳ سالگی، دیگر تجربه بازی در این پست‌ها را نداشته‌ام و کمی از لحاظ جاگیری در آن نواحی ضعف دارم. مربی از من در سمت راست یا چپ خط حمله بازی گرفته است، فکر می‌کنم او می‌خواهد من در این پست‌ها هم تجربه کسب کنم.

پس از روی کار آمدن ژوزه مورینیو، خیلی‌ها گمان می‌کردند روند پیشرفت رشفورد کند خواهد شد، کما اینکه این بازیکن تابه‌حال تنها دو بازی تیمش را از ابتدا در ترکیب بوده است. با این حال، رشفورد تا اینجا همان‌طور که در تیم فن خال از فرصت‌هایش استفاده کرده بود، ترجیح داده به‌جای ابراز نارضایتی از کمبود زمان بازی، از فرصت‌های به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کند. وی در این باره گفت:

نیمکت نشینی خسته‌کننده است اما من مشکلی با این موضوع ندارم، چراکه میدانم فیکس بودن در ترکیب منچستریونایتد دشوار خواهد بود. درمجموع این موضوع اتفاق خوبی برای تیم است چرا که همه در تمرینات باهم رقابت می‌کنند و همه ما پیشرفت می‌کنیم. مربی به‌خوبی شرایط تیم را بهبود بخشیده است. من صرفاً تلاش می‌کنم تا مثل فصل گذشته با آزادی خاطر بازی کنم و مربی هم همین را از من خواسته است. مانند بازی مقابل هال سیتی، مربی صرفا از من می‌خواهد که به زمین بروم و به تیم برای کسب پیروزی کمک کنم. در طول بازی من مدام در تلاش بودم که فضاهای خالی را پیدا کرده و به تیم کمک کنم.

گفتنی است شاگردان ژوزه مورینیو، شنبه و از ساعت ۱۵، در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف لسترسیتی خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج