adexo3
۳۹۴۳۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هشدار رئیس لیگ فوتسال روسیه به ملی‌پوشان روسی

افریموف: تیم فوتسال ایران تسلیم‌ناپذیر است

رئیس لیگ فوتسال روسیه به ملی‌پوشان این کشور در آستانه بازی برابر ایران هشدار داد که تیم ناظم الشریعه یک تیم جدی و تسلیم‌ناپذیر است.

خبرگزاری تسنیم: ایگور افریموف، رئیس لیگ فوتسال روسیه که سابقه طولانی بازی در تیم‌های مختلف این کشور را نیز دارد در مصاحبه با خبرگزاری دولتی روسیه تأکید کرد که بازیکنان روس نباید غرق در شادی پیروزی برابر اسپانیا و سقوط احتمالی شوند.

افریموف به خبرگزاری تاس گفت: من از تیم ملی روسیه، بازیکنان و کادر فنی رضایت کامل دارم و از عملکرد آنها در بازی برابر اسپانیا خیلی راضی و خوشحالم. افسوس که این بازی در چنین مرحله از رقابت‌های جام جهانی انجام شد. انتظار می‌رفت روسیه و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی یا فینال با هم بازی کنند.

وی در ادامه هشداری به تیم ملی روسیه داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون احساسات خوبی این تیم را فرا گرفته است، اما بازیکنان و مربیان نباید از فرط شادی سقوط کنند. ما نمی‌توانیم الان درباره فتح جام قهرمانی صحبت کنیم، زیرا بازی بعدی‌مان برابر ایران بسیار مهم است.

افریموف در خاتمه اظهار داشت: ایران یک تیم بسیار جدی و تسلیم‌ناپذیر است. امیدوارم تیم ملی فوتسال روسیه بتواند با موفقیت در این بازی به فینال جام جهانی 2016 کلمبیا راه یابد.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا ساعت ۰۳:۳۰ بامداد چهارشنبه هفتم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج