اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۵۹۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یعقوب کریمی: می‌خواهم بهترین مدافع چپ شوم

مدافع چپ این روزهای استقلال که توانسته اعتماد منصوریان را جلب کند، در کارهای هجومی کاملا کمک حال آبی‌پوشان است،

ایران ورزشی: مدافع چپ این روزهای استقلال که توانسته اعتماد منصوریان را جلب کند، در کارهای هجومی کاملا کمک حال آبی‌پوشان است، اگرچه در بخش دفاعی انتقاداتی به او وارد می‌شود. یعقوب کریمی در آخرین بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن که به اولین برد این تیم تبدیل شد، ثابت بازی کرد و دوندگی بالایی داشت تا مورد تمجید هواداران قرار بگیرد.

این بازیکن در این روزهای تعطیلی لیگ در مورد شرایط استقلال صحبت می‌کند: «شرایط خیلی خوبی داریم. بعد از بردی که مقابل ذوب‌آهن به دست آوردیم بازیکنان در بهترین شرایط روحی قرار دارند. بازیکنان خود را برای دیدار جام حذفی مقابل ملوان آماده می‌کنند تا بتوانیم در اولین گام یک پیروزی خوب را کسب کنیم.»

کریمی در مورد بازی‌های جام حذفی اینطور اظهارنظر می‌کند: «بازی‌های جام حذفی همیشه سخت است. تیم‌ها همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس برای خلق شگفتی از انگیزه بالایی برخوردار هستند. ما از این تیم شناخت نداریم اما تلاش می‌کنیم جام حذفی را با قدرت شروع کنیم چون می‌خواهیم همچون گذشته در این مسابقات نیز مدعی باشیم.» در سمت چپ استقلال به نوعی به بازیکن ثابت تبدیل شده ای. این بازیکن در این ارتباط اینطور توضیح می‌دهد:«من تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته بودم و می‌خواهم در این پست بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم بتوانم رضایت کادر فنی را جلب کنم. فکر می‌کنم آن تعطیلات خیلی به نفع من شد.»

کریمی در مورد انتقاداتی که به نحوه دفاع کردن او در تیم می‌شود اینطور می‌گوید: «خط حمله پست اصلی‌ام است. از ابتدا در آنجا بازی می‌کردم اما الان چند سالی است که در این بخش به میدان می‌روم. برایم زیاد فرقی نمی‌کند در حمله یا دفاع باشم. مهم عملکرد خوب است که بتوانم رضایت کادر فنی را جلب کنم.» در بازی آخر مقابل ذوب‌آهن در دقایق آخر از نظر بدنی کم آورده بودی؟ کریمی پاسخ این سوال را اینطور می‌دهد:«من هرچه داشتم در این بازی گذاشتم چون می‌خواستیم به پیروزی برسیم. هواداران زیادی برای این بازی آمده بودند و از ما برد می‌خواستند. من قبل از بازی به خودم گفتم هرچه داری را در این بازی بگذار تا تیم به موفقیت برسد. بعدش قرار بود استراحت کنیم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.» همه انتظار دارند تعداد ملی‌پوشان استقلال بیشتر باشد. مدافع چپ استقلال در این ارتباط می‌گوید: «مطمئن باشید در آینده بیشتر خواهد شد. بازیکنان بسیاری در تیم ما هستند که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. این قول را می‌دهم که تعداد ملی‌پوشان ما در آینده‌ای بسیار نزدیک بیشتر از دو تا باشد.»

قبلا چند بار به تیم ملی دعوت شدی. فکر می‌کنی دوباره بتوانی به این روند برسی؟ کریمی پاسخ می‌دهد: «مطمئن هستم در آینده دعوت می‌شوم. در حال حاضر به کی‌روش حق می‌دهم که در تیم ملی نباشم. آقای کی‌روش همیشه به من لطف داشته است.» این روزها به رقم قرارداد بازیکنان استقلال انتقادهایی وارد شده است. در این باره چه نظری داری؟ کریمی پاسخ می‌دهد: «من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. من همیشه در هر تیمی باشم راجع به مسائل مالی تمرکز نمی‌کنم. چون همیشه پول زیادی نمی‌گیرم، در این باره صحبت نمی‌کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمانگر

      ایشالا داشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج