۳۹۶۰۷۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اسکوچيچ آلترناتيو همه مربيان!

خيلي بايد خوش شانس، باکارنامه، کاربلد، شناخته شده، دلال، ايجنت، مدير برنامه و از اين بند و بساط ها داشته باشي که وقتي هر تيمي مربي‌اش اخراج يا استعفا مي‌دهد نامت اولين نفر سر زبان‌ها بيفتد و گزينه جانشيني فلان مربي شوي!

روزنامه نود: خيلي بايد خوش شانس، باکارنامه، کاربلد، شناخته شده، دلال، ايجنت، مدير برنامه و از اين بند و بساط ها داشته باشي که وقتي هر تيمي مربي‌اش اخراج يا استعفا مي‌دهد نامت اولين نفر سر زبان‌ها بيفتد و گزينه جانشيني فلان مربي شوي! معمولاً مربيان با کارنامه، کاربلد و شناخته شده کمتر بي‌تيم مي‌مانند و هميشه تيم دارند. بعضي از مربيان بي کارنامه و معمولي هم گرچه چيزي در چنته ندارند ولي آدم هاي خودشان را دارند و اجازه نمي‌دهند طرف حتي يک سال هم بي تيم بماند. مربي بوده که هر سال يک تيم را سقوط داد ولي آخر فصل اولين نفر صاحب تيم شده است. از اين دست مربيان در ليگ کم نيستند و اگر به تيم هاي ليگ برتري و ليگ هاي پايين‌تر توجه کرده باشيد متوجه خواهيد شد که کدام مربي کارنامه دارد و کدام يکي بي‌کار نامه است که هر سال صاحب تيم مي‌شود.

جانشين منصوريان

در اين چند وقت اخير هر مربي که نتيجه نگرفته و يا در حال برکناري بوده نام يک سري مربيان خاص مطرح شده است. يکي از اين مربيان دراگان اسکوچيچ است که فقط يک سال در ملوان آن هم با مديريت خوب صادق درودگر هفتم جدول شد و توانست نيمچه کارنامه‌اي در سه سال حضورش در ايران به دست آورد . گرچه او با فولاد هم مکان پنجم را به دست آورد ولي اين را فراموش نکنيد که اسکوچيچ تيم قهرمان را تحويل گرفت و پنجم کرد. البته اين تيم يک سري مشکلات از قبيل باطل شدن کارت پايان خدمت چند بازيکن را داشت که در عدم نتيجه‌گيري اسکوچيچ بي‌تاثير نبود ولي در مجموع او نسبت به خيلي از مربيان داخلي و حتي خارجي کارنامه خاصي ندارد و نمي‌شود مربي موفقي دانست و برايش سرو دست شکست. اسکوچيچ مربي بود که به جوان ها خوب بها مي‌داد و با ميدان دادن به جوانان توانست خودش را در دل يک سري جا دهد وگرنه به کارنامه باشد قابل قياس با خيلي از مربيان نيست و پايين‌تر از آنها است. در حال حاضر او تيم ندارد و نبايد مربي کاربلد آن هم اسکوچيچ که در اروپا مربيگري کرده بي‌تيم بماند!

جانشين گل محمدي و ابراهيم‌زاده

به هر حال فعلاً او گزينه چندين تيم است که از اول فصل نامش مطرح مي‌شود. عده اي هر روز مي‌نوشتند و مي‌گفتند عليرضا منصوريان امروز ، فردا برکنار مي‌شودو اسکوچيچ جايش را مي‌گيرد. مس کرمان هم نتيجه نمي‌گرفت بحث برکناري ابراهيم زاده و آمدن اين مربي مطرح شد که هنوز هم خبري از او نيست و ابراهيم زاده دارد کارش را مي‌کند. الان هم تا يحيي گل‌محمدي کنار رفت اولين نفري که نامش سر زبان ها افتاد همين اسکوچيچ بود که خوشبختانه از سوي سعيد آذري مديرعامل باشگاه تکذيب شد. و حالا در ادامه مربي کروات را جايگزين مربي ديگري کنند بايد کمي منتظر ماند. اينکه چرا تا بحث برکناري يک مربي مطرح مي‌شود يا تيمي نتيجه نمي‌گيرد اولين نفر نام اسکوچيچ يا يکي از گزينه ها اين مربي مي‌شود خيلي عجيب است و بايد به آن شک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج