۳۹۶۰۸۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

بودجه بيشتر نوش جان اين پرسپوليس

تا دو سه فصل قبل که پرسپوليس اوضاع و احوال خوبي نداشت وبه غير از موفقيت‌هاي احتمالي و خفيف در داربي‌ها نتوانست هيچ جام داخلي و خارجي و منطقه‌اي کسب کند اين شايعه در شهر پيچيد که دستگاه ورزش به سمت استقلالي‌ها چربش دارد

روزنامه نود: تا دو سه فصل قبل که پرسپوليس اوضاع و احوال خوبي نداشت وبه غير از موفقيت‌هاي احتمالي و خفيف در داربي‌ها نتوانست هيچ جام داخلي و خارجي و منطقه‌اي کسب کند اين شايعه در شهر پيچيد که دستگاه ورزش به سمت استقلالي‌ها چربش دارد و حتي اوايلي که افشارزاده به طور همزمان هم در استقلال مسئوليت داشت و هم در دفتر وزير اين شايعات قوت بيشتري گرفت.

حتي برخي ها پارا فراتر گذاشتند و ادعا کردند معاون وزير يک دارايي چي و از تيم دارايي اسبق است که ميانه خوبي با پرسپوليس ندارد و تفکر وي بر وزارتخانه غالب شده و به نوعي غير مستقيم کمک استقلال مي‌کند.

وقتي ماجراهاي سياسي و تغيير و تحولات متمادي در باشگاه پرسپوليس رخ داد اين گمانه‌زني‌ها بيشتر شد و آن روزهاي نه چندان دور گفته مي‌شد باد به پرچم استقلال مي‌وزد.

اما امروز کار برعکس شده و جرقه همه اين اتفاقات از جايي زده شد که وزير بر عليه افشارزاده موضع گرفت و حتي پاي فتح‌اله زاده را هم به صورت غير مستقيم وسط کشيد که اينها چندين ميليارد پول بيت المال را به تاراج برده اند. وزير ورزش حتي وارد ريز مسائل هم شد و از اين سخن گفت که مخالف حذف مظلومي بوده و از فشارهاي اطرافيان مديريت وقت استقلال براي اعمال نفوذ فراتر از حدود اختيارتش در باشگاه استقلال گفت.

اکنون فتح‌اله‌زاده و افشارزاده و ديگراني که از سوي دکتر گودرزي مورد انتقاد واقع شده اند وزير ورزش و تشکيلات وزارت ورزش و جوانان را متهم به پرسپوليسي بودن مي‌کنند حال آنکه در حقيقت وزير نه استقلالي است و نه پرسپوليسي و شايد يکي از اين دو را دوست داشته باشد اما به واقع براي وزير يک مملکت چسباندن اين گونه مسائل اصلا دور از شأن وزارت ورزش است.

بايد بپذيريم که همواره اينگونه بوده که يک زماني پرسپوليس بهتر نتيجه گرفته در حاليکه کمتر هزينه کرده و يک زماني هم استقلال همين شرايط را داشته است. گاهي هم هردو تيم هزينه‌هاي فراواني روي دوش ورزش و بيت‌المال گذاشته‌اند اما همه اينها منتج به نتيجه نشده است.

يک موقع مي‌بينيد وزارت ورزش با سرمايه گذاري روي استقلال و پرسپوليس فوتبال کشور را تحت تاثير و تحولات مثبت قرار مي دهد که هزينه کردن در اين‌گونه موارد چندان دور از عقل و منطق نيست اما سئوال مردم امروز اينجاست که چرا با وجود هزينه هاي فراواني که دو باشگاه روي دوش مردم مي گذارند بهره و خروجي خوبي ندارد.

اما اکنون پرسپوليس به مراتب فوتبال باشگاهي و ملي ما را تحت تاثير بازي‌هاي فني و زيبا و تماشاگر پسند قرار داده است و شايد موج حملات به پرسپوليس به واسطه همين نتايج و همين تحولات روبه جلو و مثبت باشد.

استقلال و پرسپوليس هيچ‌گاه نبايد متعرض يکديگر شوند و اتفاقا بايد هردو براي احقاق حق خود تلاش کنند و پشتيبان همديگر باشند. در هر صورت اگر هم پرسپوليس اکنون هزينه‌هاي بهتري و بيشتري (به زعم استقلالي‌ها) مي‌کند نوش جانش چون فوتبال ايران را رو به جلو برده و تحولي زيبا و نوين را در فوتبال خموده ما باعث شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • salar

      اره نوش جونش!!!
      اما کتمان خرج باشگاه و کم جلوه دادن خرجها هم خیانت هست

    • بدون نام

      سالار تو برو کیستو بکش سوزشش چرا تورو میگیره

    • میلاد ایمانیان

      شما هم که اصلا طرفدار پرسپولیس نیستی خجالت بکشید استقلال رو نابود کردید و دست از سرش بر نمیدارید هر روز یه مدیر عامل هر روز یه شایعه بسه دیگه مردم خر که نیستن شما حسنی خو رو آوردین تا استقلال رو نابود کنه ولی وجدانش قبول نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج