۳۹۶۶۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آندو: کی‌روش دو گام از فوتبال جلوتر است

اردوی تیم ملی در ارمنستان امروز به پایان می‌‌رسد و کی‌روش و مردانش به تهران برمی‌گردند.

ایران ورزشی: اردوی تیم ملی در ارمنستان امروز به پایان می‌‌رسد و کی‌روش و مردانش به تهران برمی‌گردند. این اردوی یک هفته‌ای فرصتی بود تا سرمربی پرتغالی تمرینات فشرده‌ای در نظر بگیرد و بازیکنانش را برای دو بازی مقابل ازبکستان و کره جنوبی آماده کند. ملی‌پوشان در کمپ تیم ملی ارمنستان معمولا روزی دو جلسه تمرین سنگین داشتند و این نشان‌دهنده تمرکز کی‌روش روی بهبود شرایط بدنی بازیکنان است. دلیل این تصمیم کی‌روش به برنامه فشرده تیم ملی برمی‌گردد. مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برای نخستین بار در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود و تیم‌ها هر بار مجبورند در فاصله ۵ یا ۶ روز دو بازی سنگین و یک سفر نسبتا طولانی داشته باشند.
در فیفا دی قبلی تیم ملی بعد از بازی سنگین مقابل قطر در تهران سفری طولانی به شرق چین داشت. آثار خستگی بازی اول در بازی شن‌یانگ نمایان شد و تیم ملی در برابر یکی از تیم‌های ضعیف گروه نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و دو امتیاز از دست داد. این برنامه فشرده برای کارنیو، سرمربی قطر به قیمت شغلش تمام شد. بازیکنان قطر که در تهران تا دقیقه ۹۰ به یک امتیاز رسیده بودند، تاوان این بازی سنگین را در دوحه مقابل ازبکستان دادند و با گل دقیقه ۸۶ میهمان شکست خوردند. بازیکنان قطر مقابل ازبکستان در ده دقیقه پایانی رمقی برای ادامه بازی نداشتند و به خاطر گرفتگی عضلات بارها به زمین افتادند.
این بار هم تیم ملی در تاشکند بازی سنگینی دارد و باید بلافاصله به تهران برگردد تا به فاصله پنج روز با کره جنوبی روبه‌رو شود. با توجه به بخت صعود هر دو رقیب تیم ملی، می‌توان گفت هر دو بازی شش امتیازی است و بی‌دلیل نیست که کی‌روش برای این دو بازی تمرینات سخت و فشرده‌ای در نظر گرفته است. عصر دیروز تیم ملی تنها بازی دوستانه‌اش در اردوی ارمنستان را هم برگزار کرد. تیم ملی در این بازی موفق شد شیراک، صدرنشین لیگ ارمنستان را با دو گل دقایق ۵ و ۱۴ نیمه اول شکست دهد. در این بازی تمام بازیکنان حاضر در اردو که شرایط بازی داشتند به زمین رفتند. به دستور کی‌روش این بازی پشت درهای بسته برگزار شد و اخبار بسیار کمی از این بازی منتشر شده است. سرمربی تیم ملی نمی‌خواهد حریفان در جریان آخرین وضعیت تیم ملی قرار بگیرند.
یکی از نکات این اردو توجه رسانه‌های ارمنستان به آندرانیک تیموریان، کاپیتان ارمنی تیم ملی بود. تلویزیون دولتی ارمنستان هم پیش از پایان اردو به محل کمپ تیم ملی رفت و ضمن تهیه گزارش از این اردو، گفت و گویی با آندو و مارکار آقاجانیان داشت.
آندو پیش از این هم چند مصاحبه با سایت‌های خبری این کشور داشت. او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره امتیازات کار کردن با کی‌روش گفت: « کی‌روش دو گام از فوتبال جلوتر است. او از نظر روحی انسانی بسیار قوی است و می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان را خیلی بالا ببرد.»

آندو که تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد، درباره انتقال هنریک مخیتاریان، کاپیتان تیم ملی ارمنستان به منچستریونایتد هم گفت: «لیگ برتر انگلیس با هر لیگ دیگری متفاوت است. مخیتاریان به مرور زمان می‌تواند به فوتبال آنجا عادت کند و چند ماه زمان می‌برد تا بتواند دوباره به سطح بازی‌اش در دورتموند برسد.»a

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج