اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۶۹۰۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نوجوانان فوتبال ایران فینالیست شدند

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با برتری مقابل کره شمالی در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا، به فینال این رقابت‌ها رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال نوجوانان کشورمان پس از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در هند، امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۷ به مصاف تیم کره‌ شمالی رفت که این دیدار در ۹۰ دقیقه به تساوی یک - یک انجامید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اما تیم ایران 6 بر 5 پیروز و فینالیست شد. در ضربات پنالتی محمد شریفی، امیرحسین اسماعیل‌زاده، سعید آهنی، علیرضا اسدآبادی، طاها شریعتی و علی غلام‌زاده برای تیم کشورمان گلزنی کردند و فقط خدامرادی بود که ضربه‌اش توسط دروازه‌بان حریف مهار شد.

برای کره شمالی نیز کی تام، یون مین، کیم چونگ جین، کیم هو هیوک و پائک کوانگ مین موفق به گلزنی شدند و ضربات چا گوان به همراه کیم کی سوگ توسط غلام‌زاده مهار شد تا ایران در نهایت برنده این جدال باشد.

محمد شریفی در دقیقه 18 زننده تک گل ایران در این بازی بود و گل تیم کره‌ شمالی در دقیقه 80 توسط کیه تام از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسید.

شاگردان عباس چمنیان با پیروزی مقابل ویتنام و صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا مجوز حضور در جام جهانی زیر ۱۷ سال را که در سال ۲۰۱۷ به میزبانی هند برگزار می‌شود، کسب کرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی سبزی

      تبریک به همه ملی پوشای برامید وآینده دار کشورم ،وتبریک به هموطنام بابت این نوجونای مایه افتخار .ایرانی سرتو بالا بگیر...

    • رضا

      سلام.تاج نمی تونه رایزنی کنه ساعت مسابقه ی فینال رو دو ساعت به عقب ببره...چون من ساعت ١۶کار دارم..

    • علی

      سلام نیمه اول خوب بازی کردند اما نیمه دوم نمی دانم مربیان به بازیکنان چه گفتند،استرس فراوانی داشتند،براحتی توپها راازدست می دادنند،فقط زیر توپ می زدند،استرس بسیار فراوان باعث شده بود که همدیگر رانمی دیدند،ان شاالله درفینال این مشکل نباشد،چون عراقی ها درتمام سنین جنگنده وبدون ترس واسترس بازی می کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج