adexo3
۳۹۸۲۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یک مخالف بزرگ برای تمدید قرارداد ناظم الشریعه

با وجود مخالفت های عباس ترابیان با سرمربی گری ناظم الشریعه در تیم ملی، به نظر می رسد قرارداد این مربی موفق تمدید شود.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتسال ایران در دیدار رده بندی جام جهانی مقابل پرتغال به برتری رسید و برای اولین بار در تاریخ روی سکوی سوم جهان قرار گرفت.
بعد از اتمام هشتمین دوره مسابقات، قرارداد اعضای کادرفنی تیم ملی نیز به اتمام رسیده و تکلیف قرارداد سید محمد ناظم الشریعه، محمد هاشم زاده و علی صانعی با تیم ملی مشخص نیست. پیش از جام جهانی و با توجه به شرایط نامناسب تیم ملی گفته می شد ناظم الشریعه بعد از مسابقات برکنار شده و به احتمال فراوان به تیم حفاری اهواز خواهد پیوست. اما با موفقیت تاریخی تیم ملی در جام جهانی، قطعا اصلی ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی، ناظم الشریعه خواهد بود.

اما این مربی موفق یک مخالف بزرگ در فدراسیون فوتبال دارد. عباس ترابیان که پیش از انتخاب ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی، مخالف سرسخت او بود و گزینه‌هایی چون شمس و صالح را پیشنهاد کرده بود، اعتقاد چندانی به این مربی ندارد. حتی تاج در مصاحبه اش اعلام کرده برخی در کلمبیا بعد از باخت ایران به اسپانیا توصیه کرده اند ناظم الشریعه فورا برکنار شود که بر اساس شنیده ها این پیشنهاد از سوی ترابیان مطرح شده است. با این حال باید منتظر ماند و دید ترابیان موفق می شود مانع از تمدید قرارداد سرمربی تیم سوم جهان شود یا نه.

همچنین جدایی صانعی از تیم ملی قطعی خواهد بود چرا که وی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران انتخاب شده و باید هدایت این تیم در اولین دوره مسابقات آسیایی را بر عهده داشته باشد.

اما قبل از انتخاب کادرفنی تیم ملی، باید تکلیف صندلی ریاست کمیته فوتسال مشخص شود. بعد از انتخاب سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال تهران، علی کفاشیان از سوی تاج حکم گرفت تا سرپرستی کمیته فوتسال را به عهده بگیرد، اما کفاشیان از همان روزهای نخست به موقتی بودن حضورش در فوتسال تاکید داشت و از طرفی تاج و افتخاری اصرار به ماندن او می کردند. با این حال کفاشیان حرف خود را به کرسی نشاند و قرار بر انتخاب رئیس جدید برای فوتسال ایران شد.

از همین رو هفته گذشته جلسه ای بین تاج و کفاشیان با وزیر ورزش و جوانان برگزار و در آن پیرامون انتخاب رئیس جدید فوتسال بحث شد. این احتمال وجود دارد که بعد از برگزاری این جلسه ریاست کمیته فوتسال باز هم به یکی از مدیران وزارتی سپرده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید وفا

      باز هم افتخار برای ایران اینبار تیم فوتسال !!حالا موقع نابود کردن و از بین بردن عوامل افتخار افرین این تیم است !!اقای ترابیان بفرمایید شروع کنید حالا نوبت شماست که خود را مطرح کنید !!!اخرش من متوجه نشدم این اقایان در فوتبال چه کاره اند و چه گلی بسر ورزش زده اند !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج