اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۸۵۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهار ریکاردینیو بهتر از فالکائو؛

ناکامی ستاره جهان مقابل ایران

بازیکنان ایران با مهار بهترین بازیکن جهان موفق شدند پرتغال را شکست دهند و به مدال برنز برسند.

ورزش سه: ریکاردینیو مرد سال فوتسال جهان در سال‌های ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در نخستین بازی جام جهانی مقابل کلمبیای میزبان، انتظارها را برآورده نکرد تا تیمش تنها به تساوی یک بر یک با گل کاردینال برسد اما او پس از آن مقابل پاناما ۶ گل، ازبکستان ۳ گل، کاستاریکا ۲ گل و آذربایجان یک گل زد تا مهم‌ترین نقش را در رسیدن تیمش به نیمه نهایی داشته باشد.
ناکامی ستاره جهان مقابل ایران

نمایش قابل توجه ریکاردینیو در این مرحله برابر آرژانتین پایان یافت و او نتوانست مانع از شکست ۵ بر ۲ پرتغال شود تا تیمش از رسیدن به فینال جام جهانی فوتسال باز بماند و در رده بندی حریف ایران شود.
ناکامی ستاره جهان مقابل ایران

بازیکنان ایران در مرحله یک هشتم نهایی با وجود اینکه سه گل از فالکائو، ستاره بی چون و چرای تاریخ فوتسال جهان خوردند اما در بسیاری از مواقع موقعیت‌های او را مهار کردند و اجازه ندادند بیشتر از سه گل بزند که بهتر از آن را مقابل ریکاردینیو در بازی رده بندی به نمایش گذاشتند و مانع از گلزنی بهترین بازیکن جهان و پرتغال شدند.
ناکامی ستاره جهان مقابل ایران

ریکاردینیو برابر ایران تنها پاس گل دوم را روی یک ضد حمله که کاردینال طراحی کرده بود، داد و یک بار هم با حرکت نمایشی خود موجب به وجد آمدن تماشاگران شد ولی به غیر از آن کار خاصی که پرتغال را به مدال برنز برساند نداشت؛ گل شدن توپ او در ضربات پنالتی هم بی‌حاصل بود تا پرتغال همانند ۱۶ سال اخیر از رسیدن به مدال باز بماند.

البته ریکاردینیو با به ثمر رساندن 12 گل، عنوان آقای گلی جام جهانی فوتسال 2016 را کسب کرد و بالاتر از ادر لیما و فالکائو ایستاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج