adexo3
۳۹۹۴۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بدترین نتیجه بارسلونا پس از سال ۲۰۰۵

تیم فوتبال باشگاه بارسلونا از ۷ هفته لالیگا تنها ۱۳ امتیاز کسب کرده و از این نظر پس از سال ۲۰۰۵ بدترین نتیجه ممکن را کسب کرده است.

خبرگزاری فارس: مردان انریکه بابت شکست اخیر خود در خانه سلتاویگو همچنان تحت فشار رسانه‌های تاثیرگذار اروپایی هستند و به کم کاری و نداشتن تعصب در فوتبال متهم می‌شوند.

تیم انریکه کار خود را البته با پیروزی جالب ۶ بر ۲ مقابل بتیس آغاز کرد و در هفته دوم اتلتیک بیلبائو را در باسک شکست داد. اما ماجرا از شکست خانگی این تیم برابر آلاوس آغاز شد و آنقدر تلخ بود که پیروزی ۵ بر یک این تیم برابر لگانس هم نتوانست زهر آن را بگیرد. بارسلونا در هفته پنجم در نیوکمپ مقابل اتلتیکومادرید تن به تساوی یک بر یک داد و در هفته ششم البته ۵ بر صفر مقابل اسپورتینگ خیخون به پیروزی رسید.

هواداران بارسلونا از تیم خود پیروزی می‌خواهند و کسب ۳ امتیاز از یک بازی برایشان بدیهی است، نکته مهم شکست هایی است که بارسلونا مقابل تیم‌های نه چندان مطرح و مدعی متحمل شده است.

بارسلونا در فصل ۲۰۰۵ - ۲۰۰۶ با مربیگری رایکارد و درخشش رونالدینیو از هفت بازی خود فقط هشت امتیاز گرفته بود و در این فصل به بدترین نتیجه ممکن پس از سال ۲۰۰۵ دست پیدا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج