۳۹۹۸۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رئال جانشینی برای مودریچ، کاسمیرو و مارسلو ندارد

خورخه والدانو بعد از نتایج ضعیف اخیر رئال مادرید تحت هدایت زیدان، می گوید که جانشینی بازیکنانی چون کاسمیرو، مارسلو و مودریچ سخت است.

وبسایت نود: رئال مادرید با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود حالا در رقابت های مختلف به ۴ تساوی پیاپی دست یافته و والدانو در مصاحبه با MARCA راجع به این روند و اتفاقات گفت:

رئال مادرید بدشانس بوده است، آنها در پست هایی مصدوم داده اند که بازیکن جانشین ندارند، هیچ بازیکنی با خصوصیات کاسمیرو، مودریچ یا مارسلو وجود ندارد و این به طور کلی روی عملکرد تیم تأثیر می گذارد. در فوتبال باید به نحوی که بهتر از همه در آن تخصص دارید بازی کنید و رئال مادرید نمی تواند به طور مؤثر بدون تعریف پست بازیساز، از یک بازیکن بازیساز استفاده کند. وقتی شما سعی می کنید طبیعت یک بازیکن را تغییر دهید، به مشکل خواهید خورد.

والدانو در ادامه به بررسی عملکرد و اتفاقات رخ داده در باشگاه والنسیا نیز پرداخت و در مورد روی کار آمدن چزاره پراندلی در این تیم گفت:

او یک مربی با ارزش های بسیار مهم است و با حساسیت های فوتبال آگاه است. او یک مربی ایتالیایی کلاسیک نیست و تیم ملی ایتالیا زیر نظر او جسورانه تر از چیزی که عادت داشتیم بازی می کرد و این برای والنسیا و فوتبال اسپانیا مفید خواهد بود.

رقابت بین رئال مادرید و بارسلونا هیچوقت از بین نخواهد رفت اما والدانو، اسطوره باشگاه رئال مادرید با تمجید از تراشتگن گفت:

من عاشق تراشتگن هستم. او از آن دسته دروازه بان هایی است که به بازی تیم کمک می کند، هرچند فکر نمی کنم نیازی نیست که او تا این حد ریسک کند چرا که اولویت همیشه با امنیت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج