adexo3
۴۰۰۲۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سعداوی: در برهه اخیر تعطیلات نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌ گفت: در برهه اخیر که لیگ دچار وقفه شد به دلیل برگزاری دیدارهای جام حذفی تعطیلات نداشتیم.

خبرگزاری فارس: نعیم سعداوی در مورد شرایط فولاد خوزستان گفت: با توجه به برگزاری دیدار یک سی و دوم جام حذفی تعطیلی خاصی نداشتیم و کارمان را طبق برنامه دنبال کردیم. بعد از بازگشت از تبریز یک روز به بازیکنان استراحت دادیم و قرار است فردا هم در یک بازی دوستانه به میدان برویم.

وی در مورد هدف فولاد در جام حذفی عنوان کرد هدفمان این است که بازی به بازی کیفیت کارمان را بالا ببریم و نمایش بهتری را ارائه کنیم اینکه دیگر چه چیزی پیش می‌آید از اتفاقات فوتبال است اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه بازی‌های یک شانزدهم و یک هشتم جام حذفی هم در تعطیلات لیگ است اظهار داشت: وقتی قرار است دو بازی جام حذفی در تعطیلات لیگ برگزار شود دیگر نام این مسئله را تعطیلات نمی‌توان گذاشت چرا که مسابقات در جریان است. به هر حال مقطعی از فصل باید به جام حذفی اختصاص پیدا کند که در این شرایط بازی‌ها در برهه بعدی وقفه لیگ برگزار خواهد شد.

سعداوی در مورد مشکل ارنست انفور برای بازگشت به ایران تصریح کرد: مشکل روادید این بازیکن حل شده و قرار است او به زودی به تمرینات بازگردد البته هنوز مجوز بازی انفور صادر نشده. مکاتبات لازم را در این راستا انجام دادیم اما هنوز پاسخ قطعی را به ما نداده‌اند.

وی در مورد اینکه فصل قبل هم فولاد یک بازیکن جذب کرد که به دلیل عدم صدور روادید نتوانست از او استفاده کند اظهار داشت: به هر حال ما منتظر هستیم تا شرایط این بازیکن هرچه زودتر مشخص شود. می خواهیم یک پاسخ قطعی در این رابطه به ما بدهند تا بتوانیم راحت تر کارمان را دنبال کنیم.

سعداوی در رابطه با عملکرد خوب ساسان انصاری پس از بازگشت به فولاد گفت: انصاری جزو یکی از مهره‌های خوب فوتبال ایران است. او به شرایط فولاد کاملا آشناست و در کنار سایر بازیکنان توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. خوشبختانه روند تیمم مان در هفته های اخیر بسیار بهتر شده و به حریفمانمان موقعیت کم دادیم.

سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با دیدار تیم ملی ایران مقابل ازبکستان تصریح کرد: همان طور که کارلوس کی‌روش اشاره کرده به مصاف یکی از بهترین تیم‌های گروه می‌رویم که از امتیاز میزبانی هم بهره می‌برد باید در این دیدار هوشیار باشیم و فضاها را ببندیم. باید همه تلاشمان را بکنیم تا دست پر از میدان خارج شویم. امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا ایران توانایی شکست ازبکستان در تاشکند را دارد گفت: هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شما فکر نکنید ازبکستان خیلی کیفیت بهتری نسبت به ایران دارد. در مقدماتی جام جهانی قبل چه کسی فکر می‌کرد ایران بتواند کره را در زمین خودش شکست دهد. بدون شک تیم دست و پا بسته ‌ای نیستیم و جزو مقتدرترین تیم‌ها در گروهمان هستیم.

سعداوی در پایان در مورد شرایط سروش رفیعی و اینکه زمزمه های رفتن او به تیم‌های دیگر شنیده می‌شود عنوان کرد: بهت راست صحبت در این مورد را به نیم فصل موکول کنیم چرا که خیلی در این رابطه بحث شده و دیگر نیازی به صحبت جدید نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج