اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۰۲۷۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

امیدواری کی‌روش؛ شناخت طارمی از لوبانف

مهدی طارمی با توجه به شناخت کاملی که از الکساندر لوبانف دارد می تواند یکی از مهره های تاثیرگزار ایران در تاشکند تلقی شود.

ورزش سه: الکساندر لوبانف، دروازه بان شماره ۱۶ تیم ملی ازبکستان که بیش از نیم فصل در جمع پرسپولیس حضور یافته بود، فردا با پیراهن تیم ملی کشورش برابر تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت.

لوبانف که در دو بازی اخیر تیمش با بسته نگه داشتن دروازه اش یکی از عوامل مهم صدرنشینی این تیم تلقی می شود فردا در حالی برابر ایران قرار خواهد گرفت که امیدواری زیادی برای تکرار اتفاقات دو دیدار اخیر تیم ملی کشور دارد. با اینحال تیم ملی ایران نیز بعد از تساوی برابر چین امیدوار است در دومین بازی پیاپی خارج از خانه اش به نتیجه مناسب دست یابد و مسلما با توجه به ساختار مناسب دفاعی اش، در صورت رسیدن به دروازه حریف پیروزی دور از دسترس نخواهد بود.

مهدی طارمی که در آخرین دیدار پرسپولیس موفق به ثمر رساندن دو گل برای تیمش شد تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد مسلما در صورت حضور در این دیدار می تواند نقش مهمی را ایفا کند و شناخت او از الکساندر لوبانف با توجه به هم تیمی بودن در پرسپولیس کمک بزرگی به تیم ملی خواهد کرد.

مهاجم جنوبی تیم ملی که در تمرینات پرسپولیس بارها برابر لوبانف قرار گرفته بود شناخت کاملی از نقاط ضعف و قوت این دروازه بان داراست و همین مساله می تواند در صورت حضور او در ترکیب تیم ملی به او برای تسلیم کردن این دروازه بان کمک کند و باید دید کارلوس کی روش به او اعتماد خواهد کرد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      طارمی باید ازاولش تو ترکیب باشه مگه میشه نباشه انشالله که باشه اونم گل بزنه آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج