adexo3
۴۰۰۷۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هررا: فکر می‌کردم دعوت به تیم ملی شوخی است

آندر هررا عنوان کرد که در ابتدا فکر می‌کرده دعوت به تیم ملی یک شوخی است.

وب‌ نود: به نقل از سایت گل، آندر هررا هافبک منچستریونایتد بالاخره برای اولین بار و در پی مصدومیت سائول نیگز به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. وی در گفتگو با سایت گل عنوان کرد که فکر می‌کرده این خبر صرفا یک شوخی است. وی در این باره گفت:

من همراه خانواده‌ام در هتلی در شهر مادرید بودیم تا بتوانیم از آب‌وهوای آنجا استفاده کنیم. داوید دخیا با من تماس گرفت و گفت بیا اینجا. من از او پرسیدم کجا؟ وقتی گفت باید به کمپ تیم ملی بروم، فکر کردم با من شوخی می‌کند. خیلی زود چمدانم را جمع کردم و آنگاه بود که لوپتگی با من تماس گرفت. می‌خواستم به‌سرعت به آنجا برسم.

باوجوداینکه این اولین حضور هررا در تیم بزرگ‌سالان اسپانیاست، او احساس می‌کند شرایط خیلی خوبی در کنار دیگر بازیکنان تیم دارد چرا که از تیم‌های پایه، خیلی‌ها را می‌شناخته است. وی ادامه داد:

به‌جز هم‌تیمی بودن در منچستریونایتد، ما برای مدت زیادی در تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا و تیم المپیک باهم بوده‌ایم. ما دوستانی صمیمی محسوب می‌شویم. او راهنمای خوبی برای من محسوب می‌شود هرچند که با بقیه نیز رابطه خوبی دارم، چرا که خیلی از ما یکدیگر را از تیم‌های پایه می‌شناسیم. من از بودن در اینجا خیلی خوشحالم.

وی در مورد امیدش به حضور در تیم ملی گفت:

امید برای حضور در ترکیب تیم ملی هیچ‌گاه در من از بین نرفت. هرچند بعضی مواقع احساس ناامیدی می‌کردم، چرا که به‌طور ثابت بازی می‌کردم و نمایش‌های خوبی هم داشتم. حالا فرصت این را دارم که خود را ثابت کنم و می‌خواهم این روند را ادامه دهم. خیلی خوشحالم که پس از حضور در تیم‌های پایه زیر نظر لوپتگی، حالا در تیم اصلی در لیست او حاضر هستم.

این بازیکن درنهایت در مورد پست بازیش گفت:

به نظرم پستی که مورینیو برایم در نظر گرفته که همان هافبک جلوی مدافعین است، جایی است که می‌توانم برای تیم ملی هم مفید باشم. شاید این پست دفاعی‌تر از پستی که قبلا بازی کرده‌ام باشد، اما احساس خوبی در اینجا دارم و به نظرم برای این کار مناسب هستم.

گفتنی است تیم ملی اسپانیا، پنج شنبه شب، در مقدماتی جام جهانی میهمان ایتالیا خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج