اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۰۸۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاسمیرو: رئال مادرید شکست ناپذیر است

ستاره برزیلی رئال مادرید که با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند تاکید کرد تیمش شکست ناپذیر است و در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از EFE، کاسیمیرو از زمانی که به ترکیب اصلی رئال مادرید راه یافته است، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته و در فصل گذشته از بهترین بازیکنان این تیم بود.

این بازیکن برزیلی با آسیب دیدگی مواجه شده و مدت‌هاست که نتوانسته به میدان برود. او درباره وضعیت آسیب دیدگی خود و شرایط کنونی رئال مادرید سخن به میان آورد. کاسیمیرو گفت: مدت زیادی است که نتوانستم به میدان بروم و این آزارم می دهد. هم تیمی هایم به من نیاز دارند و بسیار ناراحت می شوم وقتی نمی توانم به رئال کمک کنم. امیدوارم هرچه سریعتر به شرایط بازی برسم و در ترکیب رئال مادرید به میدان بروم اما نباید زیاد عجله کنم چراکه ممکن است زود برگشتن به ضررم باشد.

او ادامه داد: در رئال مادرید بازیکنان بزرگی بازی می کنند. با این حال باید بگویم که تیم، مهم تر از بازیکن است. در رئال موفقیت های فردی مهم نیست. همه ما تلاش می‌کنیم تا رئال خوب نتیجه لگیرد و نام این باشگاه بدرخشد.

رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان، روزهای خوبی را تجربه نمی کند. کهکشانی‌ها فصل را خوب شروع کردند و در چهار بازی نخست خود به پیروزی رسیدند اما در سه بازی اخیر لالیگا طعم پیروزی را نچشیدند. آنها سه تساوی پیاپی کسب کردند تا صدر جدول رده بندی را از دست بدهند.

با وجود آنکه از بحرانی بودن شرایط رئال مادرید سخن به میان می آید اما کاسیمیرو چنین چیزی را قبول ندارد. او در این‌باره هم گفت: چه کسی می گوید وضعیت ما بحرانی است؟ به هیچ وجه چنین چیزی را قبول ندارم. در بهترین شرایط قرار داریم. هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی داریم. نباید فراموش کرد رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. این تیم، قوی و شکست ناپذیر است.

کاسیمیرو در پایان سخنانش نیز گفت: برایم افتخار بزرگی است که پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید را بر تن می کنم. می خواهم در همه دیدارهای این دو تیم حضور داشته باشم. این رویای بزرگی برای من به شمار می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج