۴۰۱۵۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برنامه رئال‌مادرید برای تمدید قرارداد ۷ بازیکن

سران باشگاه رئال‌مادرید قصد تمدید قرارداد هفت بازیکن خود را دارند.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه «بیلد» نوشت با توجه به اینکه باشگاه رئال‌مادرید به خاطر تخلف در امضای قرارداد با بازیکنان زیر سن قانونی تا ماه ژوئن ۲۰۱۸ از خرید بازیکنان جدید محروم است، زین‌الدین زیدان از سران باشگاه رئال‌مادرید خواسته قرارداد هفت بازیکن کلیدی این تیم را تمدید کنند.

بر اساس گزارش «بیلد» زیدان قصد دارد با تمدید قرارداد هفت بازیکن اصلی‌اش، هسته اصلی تیم را حفظ کند، اما در این بین نامی از ایسکو دیده نمی‌شود، هافبکی که بحث جدایی‌اش از جمع کهکشانی‌ها و احتمال حضورش در تیم‌هایی همچون یوونتوس، آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد مطرح است.

این هفت بازیکن عبارتند از:

۱- کریستیانو رونالدو که در ۳۵۳ بازی ۳۶۷ گل برای رئال‌مادرید زده، قرارداد فعلی‌اش در سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رسید. او بارها اعلام کرده تمایل زیادی دارد که در سانتیاگوبرنابئو به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

۲- تونی کروس که تاکنون ۱۰۸ بازی برای کهکشانی‌ها انجام داده و موفق به زدن چهار گل هم شده است. در حالی که قرارداد این هافبک آلمانی در سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد، شایعاتی مبنی بر جدایی او از این تیم هم مطرح است.

۳- گرث بیل که تا سال ۲۰۱۹ با سفیدپوشان مادریدی قرارداد دارد، در ۱۳۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۶۱ گل به ثمر رسانده است. گفته می‌شود او برای امضای قرارداد ۶ ساله جدیدی با رئالی‌ها به توافق رسیده، هرچند هنوز رسماً قراردادی به امضا نرسیده است.

۴- لوکا مودریچ که یکی از عناصر اصلی رئالی‌ها در خط میانی به شمار می‌رود، تاکنون در ۱۸۰ بازی برای قهرمان اروپا به میدان رفته و ۱۱ گل زده در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است. قرارداد کنونی این هافبک کروات در سال ۲۰۱۸ به پایان می‌رسد.

۵- په‌په که اخیراً گفته شد رئال‌مادرید تمایلی به تمدید قراردادش ندارد، اما بر اساس این گزارش زیدان علاقه‌مند به حفظ این بازیکن است. او تا کنون ۳۱۹ بازی برای سفید‌های پایتخت اسپانیا انجام داده و ۱۴ گل زده هم به نامش به ثبت رسیده است. قرداد فعلی په‌په تا سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد.

۶- دنی کارواخال که در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و در تیم ملی اسپانیا و رئال‌مادرید خود را تبدیل به مهره‌ای قابل‌اتکا کرده، قرارداد جدید با حقوقی بالاتر در انتظارش است. او که تا سال ۲۰۲۰ قرارداد دارد، تاکنون ۱۲۶ بازی با ۴ گل زده با پیراهن رئال در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

۷- لوکاس واسکز ۲۵ ساله هم که در پست بال عملکرد مثبتی داشته، در لیست تمدید قرارداد رئالی‌ها دیده می‌شود. قرارداد فعلی این بازیکن تا سال ۲۰۲۰ است و تاکنون ۴۰ بازی برای رئال انجام داده و چهار گل هم به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج