adexo3
۴۰۱۵۹۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

موسوی: جو حسینی ورزشگاه، شادی گلم را عوض کرد

بازیکن سابق استقلال با اشاره به تجربه‌ای که در بازی مقابل دالیان چین داشته گفت که تماشاگران قطعا فضای بازی ایران و کره را مدیریت می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: علی موسوی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضورش در بازی استقلال و دالیان، این احتمال را می‌دهد تا جو نامناسبی در ورزشگاه برای بازی ایران و کره ایجاد شود، گفت: در بازی استقلال و دالیان یک حس میهن پرستی با عزاداری شکل گرفته بود و خود تماشاگران حاضر در ورزشگاه فضا را مدیریت می‌کردند. خود من وقتی وارد زمین شدم، مو به تنم سیخ شده بود. همه بازیکنان با سربندهای سبز وارد زمین شدند و تا آخر بازی تماشاگران یا حسین می‌گفتند. به خاطر دارید که من در دقیقه ۱۱۷ گل طلایی را زدم و در شرایط عادی هر بازیکنی که این گل را بزند و تیمش راهی فینال شود، شادی غیرمتعارفی انجام می‌هد ولی آنقدر جو ورزشگاه حسینی بود که من و تماشاگران بعد از گل سینه زنی کردیم. تماشاگران ایرانی فهیم هستند و مطمئنا مشکلی در بازی ایران و کره ایجاد نمی‌شود.

او اضافه کرد: برخی از کسانی که مدام در این باره صحبت می‌کنند، باید توجه داشته باشند که صحبت‌های آنها و دامن زدن به این مسئله باعث سوءاستفاده عده‌ای می‌شود. تقویم فیفا دست فدراسیون نیست که بتواند کاری کند. ما با تمام احترامی که به محرم داریم، در مقابل کره بازی می‌کنیم و مطمئنم تماشاگران خودشان فضا را مدیریت می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره مصاف ایران و کره گفت: با نمایشی که برابر ازبکستان داشتیم، به آینده تیم ملی خیلی امیدوار شدم. ازبکستان تیم خطرناکی بود ولی ما عالی به آنها فشار وارد کردیم. اگر باهوش نباشیم، بازی با کره می‌تواند برای ما خطرناک باشد. کره از فرصت‌های کوچک استفاده می‌کند و خیلی هوشیارتر از بازی با ازبکستان باید برابر آنها به میدان برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      مردم ایران حسینی هستن وحسینی شور آفرینی میکنن. احتیاجی به هیچ آقا بالا سری ندارن که چکاری بکنن وچه کاری نکنن. روز تاسوعا خواهیم دید ملت کربلایی ایران عزیز را.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج