adexo3
۴۰۲۳۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناپولی مهاجم گلزنش را برای ۴ ماه از دست داد

آبی‌پوشان شهر ناپل از بازی‌های ملی ضربه سنگینی خوردند چرا که مهاجم تازه‌وارد و گلزن آنها را برای چهار ماه خانه‌نشین کرد.

خبرگزاری تسنیم: مصدومیت آرکادیوژ میلیک، مهاجم لهستانی ناپولی در بازی اخیر تیم ملی کشورش با اینکه خفیف‌تر از آنچه تصور می‌شد بوده اما او را تا چهار ماه از میادین دور نگه خواهد داشت.

میلیک ۲۲ ساله که تابستان امسال برای پر کردن جای خالی گونسالو ایگواین به ناپولی پیوست، در بازی اخیر لهستان برابر دانمارک در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ رباط صلیبی پاره کرد و به همین دلیل برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود. شانسی که او آورده این است که پارگی رباط صلیبی‌اش جزیی است وگرنه حداقل برای شش ماه خانه‌نشین می‌شد.

به این ترتیب انتظار می‌رود که میلیک در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ به میادین برگردد که این تاریخ زودتر از موعدی است که در ابتدا پیش‌بینی شده بود.

مهاجم پیشین آژاکس از بدو ورودش به ناپولی در تابستان امسال، عملکرد درخشانی داشت و در ۶ بازی‌اش در سری A، چهار گل زد. غیبت بهترین گلزن این فصل آبی‌پوشان سن‌پائولو می‌تواند مشکلات زیادی را برای مائوریسیو ساری و شاگردانش به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج