اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۲۵۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عابدینی:

آجرلو نماینده سپاه هم نبود می توانست بیاید

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: اگر قرارداد فدراسیون با این شرکت لغو شود باید ضرر و زیان بپردازیم.

کاپ: امیر عابدینی درباره جلسه روز گذشته اش با نمایندگان استقلال و پرسپولیس برای روشن کردن وضعیت بلیت فروشی اظهار داشت: ما نشستی را برگزار کردیم و یک صورت جلسه به امضا رساندیم و قرار شد استقلال و پرسپولیس ظرف یک هفته پیرامون چگونگی بلیت فروشی مسابقات شان در دو ورزشگاه آزادی و تختی پیشنهادات خود را به صورت مکتوب ارایه کنند. همچنین چگونگی همکاری با شرکت برهان مبین و اساسا همکاری یا عدم همکاری شان را اعلام کنند.

وی درباره این مساله که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس معتقدند اگر قرار است بلیت فروشی مسابقات شان را عهده دار شوند باید با شرکتی کار کنند که خودشان مدنظر دارند بیان داشت: ما اگر شرکتی که با فدراسیون قرارداد بسته است را کنار بگذاریم مجبوریم ضرر و زیان بدهیم. ما باید منطقی برخور کنیم. به باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام کردیم که تا پایان نیم فصل با این شرکت همکاری کنند و بعد از آن تصمیم دیگری اگر مدنظرشان بود اتخاذ شود.
عابدینی پیرامون این بحث که قرارداد با شرکت برهان مبین برای فدراسیون مهدی تاج دردسرهایی را به همراه داشته است گفت: در دوره قبلی فدراسیون معاونت فناوری ریاست جمهوری با وزیر ورزش و جوانان توافقنامه ای را امضا کرده بودند که سیستم بلیت فروشی مسابقات فوتبال هوشمند و الکترونیکی شود لذا در قراردادی که دامنه وسیعی دارد شرکتی به نام برهان مبین پیشنهاد شد. قرارداد اولیه به این شکل بود که شرکت مذکور فقط دستگاه ها را مستقر کند اما در قرارداد ثانویه اعلام شد که همین شرکت بلیت فروشی مسابقات را هم انجام دهد. این قرارداد 11 ساله است اما هر دو سال امکان تمدید یا لغو آن وجود دارد.
رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره این موضوع که اسپانسر باشگاه استقلال به خاطر مشخص نبودن وضعیت سامانه هواداری پول این مجموعه را پرداخت نمی کند خاطرنشان کرد: نمی دانم مشکل آنها چیست اما قطعا ارتباطی به بحث سامانه ندارد زیرا مدتی است که ما سامانه 3040 را کنار گذاشتیم و همان سامانه هواداری 3090 که مورد نظر آقایان بود کار خود را ادامه می دهد.

عابدینی در پایان درباره این بحث که مصطفی آجرلو قرار است به عنوان نماینده سپاه پاسداران در روز بازی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی مستقر شود گفت: بنده نمی دانم و نظری ندارم. فقط می توانم بگویم آقای آجرلو اگر نماینده سپاه هم نبود می توانست در ورزشگاه حاضر شود زیرا ایشان شأن شان مشخص است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج