۴۰۴۵۵۸
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

پول های هدایتی دردسر منصوریان

یکی از دلایلی که بازی با سیاه‌جامگان را سخت و غیرقابل پیش‌بینی می‌کند همین انگیزه‌های پنهانی است که پرسپولیسی‌ها به بازیکنان و مربیان سیاه‌جامگان داده‌اند تا تحت هر شرایطی از استقلال امتیاز بگیرند.

ایران ورزشی: یکی از دلایلی که بازی با سیاه‌جامگان را سخت و غیرقابل پیش‌بینی می‌کند همین انگیزه‌های پنهانی است که پرسپولیسی‌ها به بازیکنان و مربیان سیاه‌جامگان داده‌اند تا تحت هر شرایطی از استقلال امتیاز بگیرند. پشت تمام این ماجراها همان میلیاردر معروف است. حسین هدایتی؛ نامی آشنا برای همه که قرابتش با پرسپولیسی‌ها زبانزد خاص و عام است. هدایتی وعده چند صد میلیون پاداش داده و حتما پای حرفش هم هست. او بی دلیل حرف نمی‌زند و اینجور مواقع سرکیسه را خوب شل می‌کند.

دشواری‌های استقلال برای عبور از سیاه‌جامگان وقتی بیشتر می‌شود که درمی‌یابیم گروهی از پرسپولیسی‌های نامدار پشت سیاه‌جامگان را گرفته‌اند تا برنده بازی با استقلال باشند. حسین هدایتی پیش از بازی با رویانیان که عضو هیات مدیره باشگاه سیاه‌جامگان شده تماس گرفته و از او خواسته به بازیکنان و مربیان تیمش بگوید پاداش ویژه‌ای را برای این بازی کنار گذاشته است.

حال چرا هدایتی حاضر است سرمایه‌های خودش را اینچنین صرف برد تیمی کند که هیچ ارتباطی به او ندارد به روشنی مشخص است. هدایتی خود را مدیون پرسپولیسی‌ها می‌داند و از طرفی رابطه بسیار خوبی هم با رویانیان، مدیرعامل سابق این باشگاه داشته و عمیقا علاقه‌مند است کاری را انجام دهد که موجبات رضایتمندی و خوشحالی سرخ‌ها را فراهم آورد.
البته هدایتی را در جاهای دیگری هم می‌بینیم. او برای تیم ملی هم این چنین دست و دلبازی می‌کند و از سرمایه‌هایش خرج می‌کند تا اندکی بر انگیزه‌های بازیکنان افزوده شود. در این شرایط کار برای استقلال دشوار است چرا که ممکن است ردپای هدایتی در بازی‌های آینده استقلال هم دیده شود و آقای سرمایه‌دار در بازی‌های بعد نیز به حریفان استقلال وعده‌های آنچنانی دهد تا آبی‌ها را بیش از اینکه می‌بینیم زمین‌گیر کنند. به هر حال خرده‌ای هم نمی‌توان به اینگونه حربه‌ها گرفت.

نه اشکال شرعی دارد و نه اشکال ورزشی و قانونی. هدایتی است و عشق و علاقه‌اش به باشگاه پرسپولیس و هر آنچه لازم باشد خرج می‌کند تا شاید استقلالی‌ها را بیشتر به زحمت بیندازد. آبی‌ها هم اگر می‌خواهند با نیروهای بازدارنده‌ای همچون هدایتی مبارزه کنند باید راه‌های دیگری را برگزینند. آنها می‌توانند پاداش بیشتری برای این بازی لحاظ کنند تا انگیزه بازیکنان‌شان بیشتر از بازیکنان حریف شود.

البته چنین کاری نیاز به افرادی همچون انصاری دارد که مانند هدایتی با عشق و علاقه برای استقلال خرج می‌کرد اما رابطه این شخص با باشگاه استقلال مدت‌ها است از بین رفته و دیگر انصاری را در نقش کمک‌رسان مالی به استقلالی‌ها نمی‌بینیم. از سویی خود مسوولان باشگاه استقلال هم نمی‌توانند بیش از این برای بازیکنان مایه بگذارند چون قبل از اینکه فصل جدید شروع شود به حدی در عقد قراردادهای جدید کم تجربه عمل کرده‌اند که هنوز هم صدای اعتراض وزیر ورزش و جوانان از هزینه‌های گزاف استقلالی‌ها شنیده می‌شود.

آنچه استقلال را در این بازی پشت پرده‌ای برنده می‌کند این است که نمایش متفاوتی ارائه دهند و کاری به انگیزه‌سازی‌های پرسپولیسی‌ها برای رقبای خود نداشته باشند. البته اگر بتوانند و منصوریان هنر بازی گرفتن از بازیکنان را به شکل و شمایلی دیگر داشته باشد.

منصوریان نگران روحیه ملی‌پوشان

سرمربی استقلال هم مثل آقا بهتاش از بازی نکردن ملی‌پوشان در ترکیب تیم ملی به شدت ناراحت است اما چون رابطه خوبی با کی‌روش داشته و تیم ملی هم بازی‌ها را یکی پس از دیگری می‌برد می‌کوشد که در این بازی چیزی به زبان نیاورد اما مشکل روحی ملی‌پوشان سخت منصوریان را نگران کرده و او مجاب شده صحبت‌هایی با ابراهیمی و غفوری داشته باشد. بازیکنانی که پیش‌ترها بیشتر در ترکیب تیم ملی قرار می‌گرفتند اما حالا هیچ شانسی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      دما گرم حاج حسین هدایتی

    • بدون نام

      واقعن جای تاسف هستش که این ادم که معلوم نیست از کجا اورده داره فوتبال نابود میکنه

    • بدون نام

      چرا با این اقا برخورد نمیشه معلوم نیست از کجا اورد این همه جوان بیکار تو این مملکت هستن اون وقت این اقا این همه خرج فوتبال میکن

    • آرش

      فکر نکنم درست باشه اولا که هدایتی گفته من فقط به پرسپولیس پاداش می‌دم ثانیا برد و باخت استقلال نفعی واسه پرسپولیس نداره الان برای پرسپولیس مهم‌تر اینه که تراکتور امتیاز از دست بده تا پرسپولیس بتونه به صدر جدول برسه

    • بدون نام

      پول مفته

    • بدون نام

      اگر قرار به خرج کردن بود مانند سالهای قبل که استقلال با بازیکنان حریف مذاکره می کرد و وعده فصل بعد را میداد ایشان هم همین کار را میکرد و امتیاز جمع میکرد وگرنه چه فایده ای برای پرسپولیس دارد که استقلال نتیجه بگیرد یا نه با این اختلاف امتیاز

    • مجید بارانی

      آفرین آقای هدایتی
      این کیسه کش ها باید نابود بشن

    • فرهاد خان

      نه که لونگی ها پول خرج نکردن وزیر لونگی
      قشقایی جون

    • بدون نام

      ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺮاﻱ ﭘﻮﻟﻲ ﻛﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﻣﻴﺎﺩﺯﺣﻤﺖ ﻧﻜﺸﻴﺪﻩ ﺑﺎﺷﻲ ﻫﻤﻴﻨﻪ ﭘﻮﻝ ﻣﻔﺘﻮﺩﻝ ﺑﻴﺮﺣﻢ ﺣﺎﻻﻡ اﺳﺘﻘﻼﻟﻴﺎ ﺧﻮﺏ ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﺗﻮ ﻛﺎﺳﻪ ﻫﺪاﻳﺘﻲ. ,ﻟﻨﮕﻴﺎﻱ ﻛﻴﺴﻪ ﻛﺶ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج