adexo3
۴۰۵۳۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هاشمی: کمک مخفیانه به سرخ آبی ها نداریم!

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش گفت: فکر نمی‌کنم ما روش مخفیانه‌ای برای کمک به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داشته باشیم که خبرنگاران به آن نرسند.

خبرگزاری فارس: مناف هاشمی با گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: امیدوارم در این هفته دبیرخانه تربیت‌بدنی با حمایت تمام معاونت‌ها بتواند اهداف وزارت ورزش را در تمام حوزه‌ها محقق کند. در این راه ما برای همکاران خودمان هم برنامه‌هایی داریم که از جمله آنها می‌توان پیاده‌روی در جاده سلامت و برگزاری جشنواره‌های مختلف با مشارکت تمام بخش‌های خصوصی اشاره کرد.

وی افزود: آمار ورزش همگانی در کشور به ۲۱ درصد رسید اما همچنان با میانگین جهانی فاصله داریم اما باید بگویم در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم و امیدوارم بتوانیم با اقدامات خوبی که انجام می‌دهیم به این مسیر ادامه دهیم تا به اهداف خود برسیم.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش در خصوص شرایط باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا این ۲ باشگاه به صورت مخفیانه کمک می‌گیرند، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم ما روش مخفیانه‌ای داشته باشیم که خبرنگاران به آن نرسند. در حدود ۳ سال گذشته طبق قانون ما نتوانستیم به باشگاه‌های خودمان کمک کنیم.

هاشمی ادامه داد: کارهای خوبی برای واگذاری این دو باشگاه انجام شد و در مرحله سوم تصمیم گرفتند این واگذاری در این مقطع زمانی انجام نشود و این ۲ باشگاه از آن به بعد توسط وزارت ورزش در حال اداره شدن هستند. استقلال و پرسپولیس برندهای بزرگی هستند که با حامیان مالی خوب فکر می‌کنم نیازی به کمک ما هم نداشته باشند.

وی گفت: در حدود ۲ سال گذشته این ۲ باشگاه بدون کمک ما خودشان را اداره کردند و با ارقام خوب توانستند کارهای مثبتی انجام دهند. ما باید ظرفیت بازاریابی را در این باشگاه‌ها فعال کنیم تا به اقتصاد کشور هم کمک شود. استقلال و پرسپولیس در مسیر درستی قرار دارند و باید بتوانند منابع مالی برای اداره خود را تامین کنند. همچنین به سایر بخش‌ها هم کمک کنند.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش اظهار داشت: فدارسیون‌های فوتبال، والیبال و کشتی از فدراسیون‌های درآمدزا هستند که با کمترین کمک کار می‌کنند. فکر می‌کنم بقیه فدراسیون‌ها هم می‌توانند به این شرایط برسند و در این راه نیاز به زمان، جذابیت و ... دارند تا بخش خصوصی و رسانه ملی کمک کنند که به اهداف خود برسند.

هاشمی افزود: می‌خواهم ۲ آمار بدهم که بر طبق آن قطعا تمام افراد بر روی توسعه ورزش همگانی در برنامه ششم توسعه تاکید خواهند کرد. حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه درمان و حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان در بخش مبارزه با مواد مخدر صرف می‌شود. ما در دنیا بالاترین مقدار نوشابه، نمک و شیرینی را استفاده می‌کنیم که باید در بخش تغذیه هم فرهنگ‌سازی کنیم تا سلامت در ورزش اجرا شود. اگر این کارها صورت بگیرد فکر می‌کنم به اقتصاد دولت هم کمک می‌شود. امیدوارم با کمک مردم رهنمودهای مقام معظم رهبری به سرانجام برسد.

وی در خصوص پرداخت پاداش به قهرمانان المپیک و پارالمپیک خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که قبل از تحویل سال ۹۶ با حضور رئیس‌جمهور مراسمی برگزار کرده و پاداش‌ها را به قهرمانان تبدیل کنیم. منابع مالی در حال تامین شدن است. همچنین نیاز به محاسباتی بود که تقریبا انجام شد و جداولی به دست آمده است. ضمن اینکه جلسات کارشناسی هم برگزار شده و بعد از ماه محرم و صفر و در ۳ ماهه پایان سال می‌توانیم این مراسم را برگزار کنیم. حتی در تلاش هستیم پاداش سال ۹۴ قهرمانان را هم به آنها بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج