اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۶۷۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اسماعیل‌پور: بیشترین ضربه را از تغییر وزن خوردم

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: بیشترین ضربه را از تغییر اوزان در کشتی خوردم و نتوانستم در این المپیک حضور پیدا کنم تا ناکامی لندن را جبران کنم.

خبرگزاری فارس: مسعود اسماعیل‌پور درباره شرایطش برای حضور در انتخابی تیم ملی اوزان غیرالمپیکی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و شرایط نسبتا خوبی دارم. قرار است انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی کشتی آزاد هفتم آبان در حاشیه جام شاهد بین من و احسان‌پور برگزار شود. امیدوارم هر کشتی‌گیری که بهتر است صاحب دوبنده تیم ملی شود و پرچم ایران را با اهتزاز درآورد.

وی در پاسخ به این سوال که فرصت خوبی است تا بعد از دو نقره و برنز جهان صاحب مدال طلا شود، گفت: فعلا تمام تمرکزم موفقیت در انتخابی تیم ملی است و در صورت انتخاب تمام تلاشم کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال خواهد بود.

اسماعیل‌پور در پاسخ به این سوال که آیا بعد از مسابقات جهانی تصمیم به تغییر وزن برای حضور در بازی‌های المپیک را دارد یا نه؟ گفت: متاسفانه بیشترین ضربه را از تغییر اوزان در کشتی خوردم و نتوانستم در این المپیک حضور پیدا کنم تا ناکامی لندن را جبران کنم. گفته می‌شود شاید اوزان کشتی دوباره دچار تغییر شود و منتظر این تصمیم هستم، اما بدون شک تمام هدفم حضور در المپیک پیش رو خواهد بود و تلاش می‌‌کنم در این مسابقات حاضر باشم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان تصریح کرد: متاسفانه در المپیک قبل دو رقیب من دوپینگ کرده بودند و همین موضوع باعث تاسف و تاثر بیشتر من شد. اگر اوضاع به همین منوال باشد به ۶۵ کیلوگرم خواهم رفت. البته یکبار این را امتحان کردم هرچند آن زمان شرایط خوبی نداشتم، اما حالا با تجربه بیشتر می‌توانم برای این وزن آماده شوم.

وی گفت: به هر حال کشتی به گونه‌ای است که نمی‌توان نتایج آن را پیش‌بینی کرد. شاید تا پیش از المپیک مردم ذهنیت دیگری درباره رقابت یزدانی و حریف آمریکایی‌اش داشتند؛ در صورتی که با یکدیگر روبرو نشدند. خیلی از قهرمانان و نامداران در المپیک ریو حذف شدند و نتیجه نگرفتند و بیشتر نفراتی که جوان و با انگیزه بودند روی سکو رفتند. شاید کسی فکر نمی‌کرد کشتی‌گیر ژاپنی موفق به شکست رحیمی شود و یا حاجی‌علی‌اف وزن کم کند. من هم باید در رقابت با حریفان خودم را برای وزن جدید محک بزنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج