adexo3
۴۰۵۵۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریبا: نمی‌گذاریم موضوع بختیار ادامه دار شود

مدیر فنی استقلال گفت: نمی گذاریم موضوع بختیار رحمانی ادامه دار شود.

کاپ: بهتاش فریبا با اشاره به دیدار روز گذشته تیمش برابر سیاه جامگان اظهار داشت: بنده قبول ندارم که استقلال بد بازی می کند. من به کارشناسان کاری ندارم و نظر خودم را می گویم. نیمه اول بازی در اختیار ما بود. دو موقعیت خوب را از دست دادیم. در نیمه دوم هم تا دقیقه ۷۵ همه چیز خوب بود اما طبیعی بود که تیم مقابل یارهای قدبلند بیاورد و به دنبال بازی مستقیم برود. ما تغییراتی دادیم و وسط زمین را گرفتیم و با اضافه شدن فرشید اسماعیلی شرایط مان بهتر شد. خسرو هم که مصدوم شد حقدوست به زمین رفت که به نظرم خوب کار کرد.

وی درباره مشکل گلزنی استقلال و اینکه جای خالی سجاد شهباززاده در این تیم احساس می شود گفت: ما نمی توانیم به خاطر اینکه سجاد را نداریم بر سر خودمان بکوبیم. به هر حال سجاد بازیکن بزرگی است و در این شکی نیست اما فعلا او را نداریم. در عوض جابر انصاری را داریم که دیروز خوب بود. علی قربانی است که به زودی اضافه می شود. کاوه هم که دیروز گلزنی کرد. ما قبول داریم که در ضربات آخر تیم مان اشکال دارد. از همین فردا برنامه های ویژه ما که مخصوص چارچوب دروازه است شروع می شود.

وی درباره عملکرد مهدی رحمتی گفت: خوشحالیم که او دوباره همان مهدی سابق شد. دیروز فرصت های استثنایی را از سیاه جامگان گرفت و این جای خوشحالی بسیاری دارد.

مدیر فنی آبی ها در پاسخ به این سوال که آیا انتظار داشت بختیار رحمانی پس از تعویض به آن شکل واکنش نشان دهد گفت: بختیار قهر نکرد. بالاخره بازیکنی که تعویض می شود طبیعی است کمی ناراحت باشد. اما بختیار باید بداند که هر تعویضی دلیل بر بد بودن بازیکن نیست. او دیروز بد بازی نکرد اما ما می خواستیم تغییر تاکتیک بدهیم. ما وسط زمین را از دست داده بودیم و با اضافه شدن فرشید آن وسط جمع و جور شد.

فریبا پیرامون این صحبت که برخی می گویند منصوریان با بختیار همان برخوردی را خواهد کرد که سال قبل با بیرانوند در نفت انجام داد گفت: این گونه نیست. ما این مساله را در خانواده حل می کنیم و نمی گذاریم دامنه آن وسیع شود. همین امروز آن را حل خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج