adexo3
۴۰۵۹۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رومنیگه هم از سبک بازی بایرن مونیخ انتقاد کرد

رییس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به انتقاد از عملکرد این تیم پرداخت و تاکید کرد که انتظار چنین نمایش‌های ضعیفی را از آنها نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اکیپ، بایرن مونیخ شروعی توفانی در فصل جدید بوندسلیگا داشت و در هر پنج بازی نخست خود توانست به پیروزی برسد اما این تیم در دو بازی اخیر در لیگ نتوانست پیروز از میدان خارج شود و با تساوی متوقف شده است. مساوی اخیر بایرن مونیخ در دیدار برابر فرانکفورت باعث شده است تا بسیاری به انتقاد از آنچلوتی و سبک بازی تیم او بپردازند.

کارل هاینس رومنیگه در گفت و گویی که با روزنامه اکیپ فرانسه داشت در مورد شرایط بایرن مونیخ اظهار کرد: این بایرن مونیخی نیست که انتظار داریم. از بایرن انتظار چنین نمایش‌هایی را نداریم و نمی توانیم با این بازی‌ها پیروز از میدان خارج شویم. چند بازیکن اصلی را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم اما این توجیه مناسبی نیست چراکه بایرن بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارد. اشتباه است که به دنبال بهانه‌تراشی و توجیه باشیم. بد بازی می کنیم و باید هر چه سریعتر راه حلی پیدا کنیم. در دیدار اخیر برابر فرانکفورت، آنقدر بد بودیم که حتی تساوی هم برای ما زیاد بود. خوش شانس بودیم که همان یک امتیاز را هم به دست آوردیم.

بایرن مونیخ در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آیندهوون برود. مدیر اجریی باشگاه بایرن مونیخ درباره این دیدار اظهار کرد: باید در این دیدار نشان بدهیم که تیم بزرگی هستیم. اگر نتوانیم برابر آیندهوون پیروزی قاطعی را به دست آوردیم، این احتمال زیاد است که وارد بحران شویم.

بایرن مونیخ با وجود دو تساوی پیاپی در بوندسلیگا، با ۱۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. خود آنچلوتی هم بعد از تساوی اخیر تیمش در بوندسلیگا به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد به دنبال تغییرات اساسی در این تیم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج