اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۷۸۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پررنگ ترین مرد دیدار نارنجی و آبی

تاثیر گذارترین بازیکن سایپا نقش تعیین کننده ای در نتیجه دیدار روز جمعه این تیم با استقلال خواهد داشت.

ورزش سه: مهدی ترابی ستاره اول تیم حسین فرکی در لیگ شانزدهم است. هافبک مهاجم جوان نارنجی پوشان در لیگ شانزدهم با به ثمر رساندن ۴ گل و ثبت ۲ پاس گل تاثیر گذار ترین بازیکن تیم سایپا به شمار می رود که در پایان هفته هشتم با هشت امتیاز در رتبه سیزده جدول قرار دارد.

ترابی برای اولین بار در لیگ چهاردهم در بازی برگشت سایپا و استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج برای این تیم به میدان رفت که البته سایپا در این دیدار با نتیجه یک بر صفر با گل شهباز زاه بازنده بود.

دیدار رفت لیگ پانزدهم برای ترابی اما بهترین نمایش او برابر استقلال را به همراه داشت؛ در حالیکه تیم جلالی کمتر از ۱۰ دقیقه تا شکست برابر استقلال زمان داشت، حرکت خوب جوان خوش تکنیک سایپا و پاس خوب او کمک کرد تا علی زینالی دروازه رحمتی را باز کند تا سایپا در این دیدار بازنده نباشد. ترابی اما در دیدار برگشت این دو تیم نتوانست مجددا ناجی سایپا شود تا نارنجی پوشان دقایق پایانی مساوی را با شکست عوض کنند.

مهدی ترابی در نزدیک 230 دقیقه ای که برابر استقلال به میدان رفته، تنها یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است؛ اما در دیدار روز جمعه برابر استقلال این فرصت را دارد تا آمار خود را بهبود بخشد. ترابی در این دیدار برابر خط دفاعی شکننده استقلال (که اتفاقا در تقابل با بازیکنان سرعتی مشکلات زیادی دارد) می تواند نقش تعیین کننده ای برای نارنجی پوشان ایفا کند تا سایپا با درخشش او ضمن توقف روند پیروزی های تیم منصوریان آمار خود در دیدار با آبی پوشان را بهبود بخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج