۴۰۸۱۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: اولتیماتومی در کار نیست

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:با یکی از از تیم های بزرگ و با سابقه بازی داریم.

خبرگزاری فارس: حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و سایپا اظهار داشت: با عرض تسلیت ایام سوگواری، ما فردا با یکی از از تیم های بزرگ و با سابقه بازی داریم. شرایط هر دو تیم به گونه ایست که رضایت نداریم.

فرکی افزود: هفته گذشته دوباره بازی‌ها از سر گرفته شد. ما هم برنامه درستی در تعطیلات داشتیم و بازی‌های آماده‌سازی خوبی انجام دادیم. مقابل تراکتورسازی بازی قابل قبولی انجام دادیم اما نتوانسیم سه امتیاز را بگیریم که بخش عمده این مسئله مربوط به بی‌دقتی و بدشانسی بود. با این حال بازی خوب ما نوید روزهای خوبی را در آینده می‌دهد. ما می‌خواهیم بعد از بازی با استقلال مقابل سپاهان بازی کنیم و سپس هم در جام حذفی بازی داریم. به لحاظ کیفیت بازی‌های خوبی انجام دادیم اما در جمع‌آوری امتیازات باید بهتر عمل کنیم. استقلال هم شروع خوبی در لیگ نداشته اما دو هفته است که این تیم پیروز از میدان خارج می‌شود. امیدوارم فردا دیدار خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی سایپا در مورد شایعه اولتیماتوم باشگاه به او گفت: چنین چیزی مطرح نشده است. تأسف می‌خورم که گاهی اوقات این سوالات در زمان‌هایی مطرح می‌شود که انتظار می‌رود کارمان را با منطق انجام دهیم. آیا درست است مدیری که هشت هفته سر کار آمده با یک باخت برکنار شود یا سرمربی؟ این مسائلی که می‌گویید بیشتر جنبه رسانه‌ای دارد. من برای رسانه‌ها احترام قائل هستم. امیدوارم فضا را برای تیم‌ها،‌مربیان و بازیکنان آرام کنند و چنین مسائلی مطرح نشود.

فرکی تصریح کرد: درویش مدیرعامل باشگاه یک هفته در سفر کربلا بوده و اصلا مسئله‌ اولتیماتومی در کار نیست. ایشان همیشه به من لطف داشته اند و من را حمایت کرده‌اند.بیان این مسائل فضا را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این مسائل برای فوتبال خوب نیست.

فرکی با اشاره به برکناری‌اش از سپاهان گفت: گاهی اوقات تغییر سرمربی نتیجه عکس می‌دهد. جریان من در سپاهان را یادتان هست. بیان چنین شایعاتی و دامن زدن به آنها مناسب نیست.باید به جای شایعه‌ها و اما و اگرها بیشتر به واقعیات نگاه کرد تا امروز اولتیماتومی به من داده نشده است.

وی تصریح کرد: من مربی هستم که برایم فرقی نمی‌کند که باشم یا نباشم. وقتی مربی تیمی نیستم به ورزشگاه نمی‌روم تا فوتبال تماشا کنم. دوست دارم همیشه با اقتدار کار کنم و برای کار به دنبالم بیایند نه اینکه من به دنبال کار بروم. اکنون تفاوت تیم سایپا در جدول با تیم چهارم جدول فقط سه امتیاز است. بنابراین بیان این صحبت‌ها را نمی‌فهمم و نمی‌دانم چرا عنوان می‌شود. آن هم در این لیگ برتر امسال که بعد از هر سه بازی یک ماه مسابقات تعطیل می‌شود. مربی چه باید بکند؟ از مربی حمایت کنید. من برای خودم در فوتبال کیسه ندوخته‌ام و با واقعیت‌ها کار می‌کنم و روند اصولی آن را دنبال می‌کنم.

وی در مورد استعفای وزیر ورزش گفت: نظر خاصی ندارم و به ایشان خسته‌نباشی می‌گوید. ایشان برای کمک به فوتبال و ورزش آمده بودند و این مسائل فقط در ورزش نیست در همه جا رخ می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج