۴۰۸۷۵۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: اگر موفق نباشم به خانه برمی گردم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد که اگر رویکرد فکری او منجر به پیشرفت منچسترسیتی نشود، این باشگاه را ترک خواهد کرد.​​​​​​​

ورزش سه: بعد از شروع رویایی پپ در انگلیس، شاگردان او در چهار دیدار اخیر خود در کسب پیروزی ناکام بودند و چند روز پیش با ۴ گل در خانه بارسلونا مغلوب شدند.
گواردیولا گفت: "دلیلی برای تغییر روش و فلسفه مربیگری خود نمی بینم زیرا با همین افکار در ۷ سال موفق به فتح ۲۱ جام، یعنی سالی ۳ جام شده ام. اما اگر شما معتقدید که من قرار است تنها بعد از ۳ ماه حضور در اینجا، به نیوکمپ بروم و بارسلونا را با ستارگانی مثل مسی، سوارز، نیمار و اینیستا با نتیجه سنگین شکست بدهم، و اگر موفق به این کار نشدم از لحاظ کیفی ایراد دارم، باید عنوان کنم که من به اندازه ای که شما می خواهید خوب نیستم.
اگر من نتوانم در آینده تغییرات مثبتی در منچسترسیتی ایجاد کنم، به خانه باز خواهم گشت. اما از نظر من روش بازی ما کاملا صحیح است و تا دو الی سه هفته پیش نیز همه چیز خوب به نظر می رسید. در دیدار برابر اورتون، یکی از بهترین دوستان من اعتراف کرد که منچسترسیتی، با کیفیت ترین تیمی بوده که تا به حال با آن روبرو شده است. البته شاید کومان این حرف را به خاطر دوستی با من زده است. باید تاکید کنم که این بهترین افتخار و بهترین تعریفی بوده که تا به حال از من شده است.
تیم رقیب ما نیز به روش فوتبال سیتی ابراز علاقه کرد و این همان چیزی است که من به دنبالش هستم. قرار است من ۳ سال هدایت منچسترسیتی را بر عهده داشته باشم و قطعا عملکرد تیم من بعد از ۳ حضور در بایرن یا بارسا، بهتر از ۳ ماه اول بود. من با همین روش در بارسلونا و بایرن موفق بودم. اما در اینجا با بازیکنان جدیدی کار می کنم و طبیعتا به کمی زمان نیاز دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا ساز

      تو بهترینی مرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج