۴۰۸۷۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: خبر تمدید قرارداد نیمار خوشحال کننده بود

لوییس انریکه، سرمربی اسپانیایی بارسلونا اعتراف کرد که خبر تمدید قرارداد نیمار، نشان دهنده اتحاد و ارزش فرآیند گروهی در تیم بارسلونا است.

ورزش سه: علیرغم اخبار زیاد در رابطه با پیشنهادهای گزاف از رئال مارید، پی اس جی و منچستریونایتد، نیامر امروز قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۱ با بلوگرانا تمدید کرد.
تمدید قرارداد نیمار: "خبر تمدید نیمار بسیار خوشحال کننده بود و این اتفاق موید توانایی ها و رضایت او از ماندن و تلاش کنار دیگر بازیکنان برای پیروزی های جدید است. اخبارهایی که در رابطه با تمدید قرارد باشد بسیار خوشحال کننده است و مرا به آیبنده خوش بین می کند. من معتقدم که حتی با حضور تعداد زیادی از ستارگان بزرگ، تنها کار گروهی منتج به موفقیت خواهد شد و بر خلاف بسیاری از تیم های بزرگ، این اعتفاد سالهاست که در بارسلونا وجود دارد".

اهدای کفش طلا به لوییس سوارز و تشکر او از هم تیمی هایش: "یک بازیکن علاقمند است تا موفقیت های خود را با هم تیمی هایش تقسیم کند و این رفتار برای من بسیار شگفت انگیز است. شب بسیار خوبی را تجربه کردیم و من امیدوارم از این دست اتفاقات در آینده نیز به کرات رخ دهد".
روند فوق العاده مسی: "اگر مسی در چنین شرایطی باشد، هیچ راهی برای متوقف کردن او وجود ندارد. ما هنوز تیمی را ندیده ایم که بتواند مانع درخشش وی شود".
دیدار برابر والنسیا: "با تیم ناشناخته ای بازی داریم زیرا پراندلی تازه به این تیم اضافه شده است و امکان تغییر بسیاری از مسائل در روند بازی این تیم وجود دارد که این موضوع می تواند کار ما را دشوار سازد. بازی کردن در برابر والنسیا در مستایا و مقابل هواداران این تیم همیشه دشوار بوده است و من انتظار یک بازی تاکتیکی و دشوار را دارم اما از ابتدای فصل، تنها هدف ما کسب 3 امتیاز در همه دیدارها است".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج