adexo3
۴۱۳۲۳۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بازگشت آقای گزارشگر با سوتی

نشناختن بازیکنان داخل زمین برای خیابانی و خیلی از گزارشگران تلویزیون موضوع جدیدی نیست.

آی اسپورت: نشناختن بازیکنان داخل زمین برای خیابانی و خیلی از گزارشگران تلویزیون موضوع جدیدی نیست. حتی اگر تیم داخل زمین، پرسپولیسی باشد که بیشتر مردم عادی ایران هم تک تک بازیکنانش را به اسم، شماره و خصوصیات چهره می‌شناسند. جواد خیابانی، روز گذشته پس از گذراندن دوران نقاهت دوباره به تلویزیون برگشت تا بازی پرسپولیس و صنعت نفت را گزارش کند. فارغ از اشتباهات گاه و بیگاه، شروع او در این بازی ۲۰ دقیقه طلایی بود.

خیابانی چند بار، علیپور را محسن مسلمان خطاب کرد و حتی روی شماره ۷۰ او تاکید می‌کرد. روی یک صحنه، محسن مسلمان برای پرسپولیس موقعیت ساخت و علیپور آن را از دست داد. این بار خیابانی، با حرارت بیشتری علیپور را به عنوان سازنده و مسلمان را مهاجمی که موقعیت از دست داد معرفی کرد. حتی زمانی که دوربین روی صورت علیپور رفته بود و حسرت خوردنش را نشان می‌داد، خیابانی مسلمان را بخاطر از دست دادن بهترین موقعیت سرخپوشان شماتت می‌کرد!

بعد از دقایقی، خیابانی توضیح داد در این اشتباهات مقصر نبود و در لیستی که مسئولان ورزشگاه به او داده‌اند، علیپور شماره ۷۷ و مسلمان، شماره ۷۰ ثبت شده‌اند. حتی اگر این بهانه درست باشد، خیابانی استاندارد جدیدی از گزارشگری تعریف کرده است. استانداردی که هر فردی، با هر سطح اطلاعاتی می‌تواند مهمترین بازی‌های لیگ را از روی لیست چاپی گزارش کند و حتی نیاز نیست در نمای بسته، ستاره‌های پرطرفدارترین تیم ایران را بشناسد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • eli

      خیابانی واقعا تاریخ مصرفش تموم شده ولی نمیخواد قبول کنه با تکیه به یک سری اطلاعات تاریخ گذشته همچنان به گزارشگری ادامه میده و دوست هم نداره حداقل خودش رو به روزتر کنه ، در مورد دلالی لباس های کاروان المپیک هم صحبتی نمیکنیم ...

    • حمید ش از جیرفت

      واقعا ،بابا بچه 5ساله الان محسن مسلمان را میشناسه فدات شم.اخه این اشتبا ها رو مخ مخاطب راه رفتنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج