اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۴۰۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مطهری:‌ مشکلات مالی روی نتایج تاثیر می‌گذارد

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: امتیاز ویژه من نسبت به مهاجمان سایر تیم‌ها، کار با آقای گل جهان و آقای گل لیگ برتر است.

خبرگزاری میزان: امیرارسلان مطهری درخصوص تساوی نفت تهران برابر سیاه‌جامگان در مشهد اظهار داشت: بازی نفت تهران مقابل سیاه‌جامگان در کل بازی خوبی بود و اگر موقعیت‌هایی که داشتیم را برعکس حریف که روی تک موقعیت‌هایش از ما یک تساوی گرفت به گل تبدیل می‌کردیم، برنده از مشهد به تهران باز می‌گشتیم.

وی افزود: باور کنید مهمترین عاملی که اجازه نداد ما از این بازی برنده بیرون بیاییم بدشانسی بود که روی یک اشتباه در کار دفاعی در آخرین دقایق برد را با تساوی عوض کردیم.

مهاجم نفت تهران در پاسخ به این سوال که چقدر فکر می‌کرد با شرایطی که نفت قبل از برگزاری این بازی به واسطه اعتراضات بازیکنان و عدم تمرین داشتند، بتوانند در مشهد نتیجه بگیرند، گفت: به هرحال این مشکلات آزاردهنده است و باید هرچه سریع‌تر حل شود. الان مالکان جدید می‌گویند پول موجود است و وزارت نفت کم‌کاری می‌کند. دود این مشکلات فقط به چشم بازیکنان نفت و کادرفنی این تیم می‌رود که با این شرایط غیرت به خرج داده و بهترین نمایش را داشته‌اند.

وی افزود: باور کنید اگر شرایط درست شود عملکردی به مراتب بهتر از نفت را شاهد خواهیم بود و این تیم می‌تواند به راحتی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. مسائل مالی روی نتیجه‌گیری یک تیم تاثیرگذار است و اگر کار حل شود قطعاً همه بیشتر از این از بازی‌های نفت لذت خواهند برد.

مطهری درباره زدن سومین گل خودش در لیگ و اینکه چقدر امیدوار است با گلزنی به جمع مدعیان آقای گلی اضافه شود، اظهار داشت: هدف اصلی من این است که بتوانم برای تیم نفت تهران مفید واقع شوم. به هرحال هر مهاجمی دوست دارد در این مسیر با یک عملکرد خوب و گلزنی به عنوان آقای گلی برسد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی در پایان گفت:در کنار این موارد من یک امتیاز ویژه‌ دارم. امتیاز ویژه من این است که به جز کار با آقای گل جهان با آقای گل لیگ برتر هم کار می‌کنم. شک نکنید کیفیت کار من و مهاجمی مثل محمد قاضی در کار کردن با علی دایی و محسن خلیلی به مراتب بالاتر از دیگر مهاجمان حال حاضر لیگ است که هر روز کار کردن با آن‌ها یک کلاس درس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج