adexo3
۴۱۴۵۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مونتلا: وظیفه باکا گلزنی است نه ناراحت شدن

سرمربی میلان از پیروزی ارزشمندی که برابر پسکارا به دست آورد خوشحال است اما به ناراحتی کارلوس باکا بعد از تعویض شدن واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیاست، میلان در هفته یازدهم رقابت های سری A در سن سیرو از پسکارا پذیرایی کرد و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

وینچنزو مونتلا در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: چند روز پیش این حرکت را برای فریب تیم حریف انجام داده بودیم و قرار بود کیسوکه هوندا چنین نقشه‌ای را اجرا کند اما جیاکومو بوناونتورا، این بار چنین نقشی را بازی کرد و توانست دروازه حریف را باز کند. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز خانگی را به دست آوریم. این سه امتیاز به اندازه سه امتیاز دیدار حساس برابر یوونتوس برای ما ارزشمند بود. از عملکرد تیمم راضی هستم. پسکارا هم عملکرد خوبی از خود نشان داد و باید به ستایش از این تیم پرداخت.

مونتلا درباره نارضایتی کارلوس باکا به خاطر تعویض شدن نیز گفت‌: به چنین چیزهایی توجه نمی کنم. به زودی با باکا صحبت می کنم و به سخنان او گوش می دهم. وظیفه باکا گلزنی است و او چنین کاری را به خوبی بلد است. می خواهم به لوییس آدریانو به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشت تبریک بگویم اما او می توانست بهتر از این هم باشد.

سرمربی میلان در پایان سخنانش هم گفت‌: فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. حداقل چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم. باید از فرصت های که به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم در غیر این صورت به مشکل می خوریم.

میلان با این پیروزی، ۲۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. یوونتوس با ۲۷ امتیاز صدرنشین است و رم هم با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم جای دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج