adexo3
۴۱۴۵۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرملاچعب: بازی با عربستان را آسان نگرفتیم

کاپیتان تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: خیلی‌ها می‌گویند تیم ما بعد از دریافت مجوز حضور در جام جهانی، انگیزه لازم را در بازی مقابل عربستان نداشت اما واقعاً این‌طور نبود.

خبرگزاری میزان: رضا کرملاچعب در مورد صعود تیم فوتبال جوانان کشورمان به جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۷ در کره جنوبی اظهار داشت: تلاش بی وقفه مجموعه تیم باعث شد که بتوانیم پس از حدود دو دهه به جام جهانی صعود کنیم. از مسئولان درخواست داریم که این تیم را رها نکرده و با نگاه ویژه‌ای به ما کمک کنند. این تیم نسل آینده فوتبال ایران را تشکیل می‌دهد که با کمترین امکانات موفق شد به جام جهانی صعود کند.

وی با اشاره به تورنمنت سنگینی که پشت سر گذاشتند، گفت: خدا را شکر می‌کنم که دستاورد خوبی از این بازی‌ها کسب کردیم و موفق شدیم به جام جهانی صعود کنیم. البته ما تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا به فینال برسیم و قهرمان شویم اما متأسفانه نشد.

کاپیتان تیم فوتبال جوانان کشورمان تصریح کرد: خیلی‌ها می‌گویند تیم ما بعد از دریافت مجوز حضور در جام جهانی، انگیزه لازم را در بازی مقابل عربستان نداشت اما واقعاً این‌طور نبود و ما در بازی عربستان هم تا لحظه آخر جنگیدیم تا فینالیست شویم.

کرملاچعب در رابطه با عملکرد خودش در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: در مجموع از عملکردم راضی هستم. من در ۳ دیدار اول فیکس بودم و در بازی مقابل ازبکستان هم شرایط فنی ایجاب کرد که نیمکت‌نشین شوم. وقتی تیم با دو گل از حریف پیش افتاد نیازی به حضورم در زمین نبود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد شرایط سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: با این که در ایران نبودم اما با اعضای تیم در تماس بودم و خیلی خوشحال شدم که پرسپولیس مقابل نفت آبادان پیروز و موفق شد دوباره صدرنشین شود. مطمئن هستم با ادامه این روند می‌توانیم جام قهرمانی را به هواداران پرسپولیس اهدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج