adexo3
۴۱۵۴۷۸
۲۷ نظر
۵۰۰۰
۲۷ نظر
۵۰۰۰
پ

زرینچه: خدا را شکر پرسپولیسی نشدم

مربی سابق استقلال گفت: بهترین بازیکنان در استقلال وجود دارند اما از توانایی های آنها به طور صد در صد استفاده نشده است.

کاپ: جواد زرینچه در خصوص برد استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: استقلال در بازی با مس کرمان نشان داد که هنوز بی برنامه است. درست است که استقلال دیروز بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار نداشت و کادر فنی روی آنها حساب ویژه ای باز کرده بود اما باید بهتر از این بازی کند. به خصوص سمت راست که خسرو حیدری حضور نداشت، جای خالی وی احساس شد.

وی درباره اینکه استقلالی ها اعتقاد دارند به خاطر دیدار با فولاد و فاصله کم ۲ بازی خسته بودند، خاطرنشان کرد: تیمی که در لیگ حرفه ای بازی می کند باید حساب این بازی ها را انجام دهد. درست است که فاصله بازی ها کم بوده اما این قابل قبول نیست که به خاطر خستگی استقلالی ها مقابل مس خوب ظاهر نشدند. الان همه تیم ها در نیم فصل می دانند که در چه تاریخی باید بازی کنند و باید تقسیم نیرو کند تا دچار مشکل نشود. در اروپا هم همین طور است. فشردگی بازیها در آنجا هم وجود دارد.

کاپیتان سابق استقلال درباره اینکه کاوه رضایی در آستانه جدایی از تیم قرار دارد و رفتنش به صلاح تیم است یا خیر، تصریح کرد: بازیکنانی که جذب تیم می شوند کادر فنی روی آنها حساب باز می کنند اما به نظر من کاوه رضایی نباید اشتباهاتی که ما در گذشته انجام دادیم مرتکب شود. آینده فوتبالی هر بازیکنی مهم تر از همه چیز است. من اعتقاد دارم اگر این بازیکن پیشنهادی دارد و به نفع او باشد جدا شود، بهتر است چون آینده خود را تضمین می کند.

وی درباره صحبت های امیر عابدینی که اعلام کرده زرینچه در دوراه بازیگری به دفتر او رفته تا به پرسپولیس بپیوندد تصریح کرد: زمانی که یک بازیکن بازی می کند همیشه این اتفاقات می افتد. برای پرسپولیس هم پیشنهاد وجود داشت. خدا را شکر این اتفاق برای من نیفتاد و از استقلال جدا نشدم.

زرینچه درباره اینکه این روزها چرا در تیمی مربیگری نمی کند اذعان داشت: متاسفانه چون بی شیله پیله حرف هایمان را می زنیم، این اتفاق می افتد. من اعتراف می کنم در این فوتبال علیه سه، چهار نفر حرف زدم و چون فوتبال دست اینهاست حالا حالاها باید بیرون بمانم.

کاپیتان سابق استقلال درباره اینکه آینده استقلال را چطور ارزیابی می کند گفت: نگاهی که من از بیرون به این تیم دارم اول بگویم که هیچ پدرکشتگی با هیچ کدام از اعضای کادر فنی ندارم. ما به این تیم علاقه مند هستیم. هیچ وقت هم دوست نداریم با حرف هایمان کسی ناراحت شود. چیزی که ما داریم می بینیم رفاقت های باطنی در تیم وجود ندارد. خیلی چیزها در آن ظاهری است. بهترین بازیکنان در استقلال وجود دارند اما از توانایی های آنها به طور صد در صد استفاده نشده است. همچنین نبودن روزبه چشمی خیلی تاثیرگذار بوده است. او اگر به تیم اضافه شود و با برنامه تر شدن تیم شرایط بهتر خواهد شد. مهم ترین فاکتور در یک تیم رفاقت بازیکنان است. در گذشته هم نشان داده شده که هروقت بازیکنان با هم یکدل باشند تیم موفق بوده است.

زرینچه در پایان در خصوص منصور پورحیدری گفت: امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خودش را به دست آورد و باشگاه استقلال در خصوص پورحیدری آبروداری کند. نشنویم که از این طرف و آن طرف به او کمک شود. یادمان نرود او نیاز به کمک ندارد و همان طلبش را بدهند بهترین خبر است و این را هم یادمان نرود که پورحیدری تیم ملی را به خاطر استقلال رها کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      گل بخودیهای اس دق لال یادته
      تو بدرد سرورت نمیخوردی

    • پرسپولیسی

      اولا آخه بچه جون تو اگر پرسپولیسی هم میشدی نیمکت نشین بودی
      در ثانی عمو جون مگه تو رو به و پرسپولیس راه میدادن که الان خدا رو شکر میکنی نیومدی
      آفرین عشیشم برو بخواب وقت خوابت گذشته هوایی شدی

    • rama

      جوادجون‌ازاون‌حرفهازدی‌عزیزم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راماجان به دل نگیر .

    • بدون نام

      لنگی ها تمام عمرتون پیستون راست مثل زرینچه ندارین ن داشتین برو سوال بکنید چه بازی های برای استقلال و تیم ملی میکرد

    • پرهام

      آره واقعا ... خدارو شکر که نیومدی ... دمت گرم ... جبران کنیم

    • مجید بارانی

      کیسه کش باید افتخار میکردی که بیایی ارتش سرخ

    • بهرام

      دستش به انگور نمیرسه میگه ترشه.......

    • تاجی

      یه تار موت به کل تاریخ لنگ ارزش داره

    • پرسپولیسی

      ما پرسپولیسی ها واقعا شکرگزار خدا هستیم و سجده شکر می کنیم که همیشه نظر لطفش به پرسپولیس بوده و هست. خدایا به عظمت و بزرگیت قسم این تیم بزرگ و با افتخار کشورمون رو از هر آفت ی دور گردان. آمین

    • salar

      جواد زرینچه توزمان خودش بهترین پیستون راست بود تیم ملی هم توانایی هاشو نشون داد
      اخه لنگیا سن شما قد نمیده یادتون بیاد چه بازیکنی بود!!!!

    • بدون نام

      با تمام احترامی که به شما قائلم ولی شما در حد پرسپولیس نبودید آقای زرینچه

    • رادین

      جواتی دمت گرم کلی خندیدم آخه کی خواسته تو بیای پرسپولیس که تو نیومدی برو گلم برو عزیزم کیسه کش

    • ناناخانم

      پرسپولیس یک تیم است هیچ عنوان دهن پرکنی نداره پس مواظب باشیدچی میگیدهمچون پرسپولیس میگیدانگارلویرپول 2006 یابایرنموخ حالا پرسپولیس درحدلیگ سه المانم نیست داداشاخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      هههه همون بهتر ك نشدي

    • بدون نام

      دوستان محترمی که میگن زرینچه را به پرسپولیس راه نمیدادن، میتونن از مدیران و بازیکنان گذشته پرسپولیس و آقای پروین تحقیق کنن که آرزویشان در مورد آقا جواد چه بوده؟!
      با احترام.

    • بدون نام

      برین سواد یاد بگیرین بعد نظر بدین لنگیا.ضرب المثل مردم خراب نکنین.بهنام لنگیییییییییییییی

    • بدون نام

      لنگیها عقده‌ای تمام لیگ ایران از قدیم تا بحال دفاع راست مثل آقا جواد بخودش ندیده...حالا تیم لنگی میگه در حد لنگی نبوده‌....وا عجبا.....

    • سبحان

      خواب نماشدی جواد

    • سجاد پورموحدی

      شما استقلالیا به چیتون مینازید همون خدارو شکر که جواد جغد به پرسپولیس نیود

    • بدون نام

      درحدی نیستی جودجودخداروشکرنیامدی پرسپولیس

    • بدون نام

      مردی بخدا**

    • بدون نام

      قشقایی.قشقایی.بخدا خیلی زشته

    • پیرمرد پرسپولیسی

      دوواژه سعادت ولیاقت ،متضادند ولی همراه همند ،بعضی ها دوتاشو دارند وبهش میرسند وبعضی ها هم افسوس نداشتنش رو می خورند ،حالا اقا جواد حکایت شما وپرسپولیس نوع دومشه ،یعنی نه سعادتش رو ونه لیاقتش رو داشتی که پرسپولیسی بشی ولی دیگرانی مثل عابد زاده ،شاهرخ بیانی ونیکبخت لیاقت وسعادت نصیبشون شد ،ما که سن وسالی ازمون گذشته وشمارو خوب بخاطر داریم ،والله همچی مالی هم نبودی چه در دوران بازیکنی وحالا هم در عرصه مربیگری ،البته شنیدم مدیران باشگاه ها برا سرمربیگری تیمشون درخونتون
      صف کشیدن ،تا ببینیم کدومشون سعادت ولیاقتش رو دارن ،اگه پیشنهادات اروپاییت بذاره تیمهای وطنی رو از دانش ات محروم نکن .یاحق

    • بدون نام

      لایک داری پیرمرد پرسپولیسی

    • mohana

      خفه!

    • پیرمرد پرسپولیسی

      ارزوهای دست نیافتنی ادمها گاهاًبصورت غده ای دروجودشان منزل کرده وماندگار می شود ،همین که احساس کردند دارند فراموش می شوند،به شکل حسرت وباالتماس به اصحاب رسانه درقالب مصاحبه ای بیان می کنند ،حالا ماهم به عنوان خواننده نظراتمان رابا توجه به متن خبر وحتماً هم باتمایلات رنگی بانگاه طنز وکریخوانی های متداول بیان میکنیم ولی دیده شده که افرادی هم هستند مانند mohanaکه خیلی بویی از ادب ونزاکت نبرده اند وبا اخلاق بیگانه اندوالفاظی بکار میبرند که ریشه در نوع اموزششان دارد ،انشاالله که همیشه اخلاق مداری سر لوحه همه امورمان قرارگیرد .یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج