اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۳۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علی کریمی: منظورم جواد نکونام نبود

کریمی که به تازگی در کلاس های مربیگری حضور یافته، گفتگوی منتشر شده از خودش نسبت به واکنش درباره مربیگری نکونام در تیم ملی را تکذیب کرد.

ورزش سه: علی کریمی، ستاره سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، که به تازگی دوران مربیگری خود را با حضور در کلاس های این دوره پشت سر می گذارد، نسبت به مصاحبه ای که از او منتشر شده و مربی بدون مدرک در تیم ملی را نشانه گرفته بود، واکنش نشان داد. کریمی در این گفتگو با فارس درباره مصاحبه منتشر شده از وی مبنی بر اینکه بروید بپرسید که چرا برخی بدون مدرک مربیگری روی نیمکت تیم ملی حضور دارند، گفت: وقتی من خودم بدون مدرک روی نیمکت تیم ملی نشسته‌ام چطور می‌توانم بگویم برخی بدون مدرک نشسته‌اند؟

کریمی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید منظور او نکونام یا مارکار آقاجانیان باشد، گفت: ضمن اینکه می‌دانم آقای مارکار آقاجانیان مدرک مربیگری دارد و تا جایی که اطلاع دارم جواد نکونام برخی دوره‌های مربیگری را گذرانده است. مربیان خارجی هم که طبیعتا مدرک دارند. پس چرا باید چنین حرفی بزنم؟

کریمی برای اثبات این صحبت که نسبت به مربیگری شخص خاصی اظهارنظر نکرده، دوربین هایی که روبروی او در آن مصاحبه قرار داده بودند را شاهد گرفت و گفت: من امروز صبح مقابل دوربین‌ها صحبت می‌کردم و قطعا دوربین‌ها صحبت من را ضبط کرده و کاملا فیلم صحبت‌هایم موجود است که این صحبت را نکردم و اینکه چرا از این حرف من چنین برداشتی شده، نمی‌دانم. برخی هم با موبایل صحبت‌های من را ضبط می کردند و متاسفم نمی‌دانم چرا چنین برداشتی از این حرف من کرده اند.

کریمی که پیش از جام ملت های استرالیا به عنوان یکی از اعضای کادرفنی کارلوس کی روش فعالیت می کرد در ادامه صحبت هایش گفت: اصلا وقتی من خودم بدون مدرک روی نیمکت تیم ملی نشستم چرا باید این سؤال از من پرسیده شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج