اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۳۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: کی‌روش شرمنده‌ام کرد

سرمربی تیم گسترش فولاد اعلام کرد کارلوس کی‌روش به زودی به تبریز سفر می‌کند.

ورزش سه: فراز کمالوند صبح امروز به تمرین تیم ملی فوتبال رفت و با ملی‌پوشان و کارلوس کی‌روش دیدار کرد. او از استقبال ویژه کی‌روش از خودش صحبت می‌کند که باعث شرمندگی‌اش شده است.

کمالوند درباره دیدار امروز با اعضای تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت کرده که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

کی‌روش به زودی به تبریز سفر می‌کند

امروز تصمیم گرفتم به تمرین بروم و اتفاقا برخورد خوبی هم با من داشتند. کی روش‌من را با برخوردش شرمنده کرد و ۷،۸ دقیقا قبل و بعد از تمرین با وی به صحبت کردم. درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم او از اوضاع تیم من پرسید و از تیم ملی برایم گفت.کی روش گفت اگر کاری از دست من بر می آید بگویید تا انجام دهم من نیز به خاطر این همه لطف از وی تشکر کردم. قرار شد کی روش به زودی به تبریز بیاید.

کی‌روش کاردان است

درباره داریوش شجاعیان صحبت خاصی نداشتیم. فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردم و گفتم امیدوارم یکی دو بازی آینده هم نتیجه گرفته شود تا دو بازی اخر حکم تدارکاتی برای ما داشته باشد. به هر حال با کاردانی کی‌روش کسب این موفقیت دور از ذهن نیست. کی‌روش واقعا با استقبال خوب خودش شرمنده‌ام کرد. او همه چیز را خیلی ریز دنبال می‌کند و درباره گسترش فولاد هم از من سوال کرد وصحبت‌های خوبی رد و بدل شد.

برنامه نود، حقانیت‌مان را ثابت کرد

فعلا تمرینات را تعطیل کرده ایم زیرا حریف ما در جام حذفی انصراف داد. فکر می کنم در برنامه نود هم دیده باشید که کارشناس برنامه تشخیص داد قبل از دو گل تراکتورسازی خطا صورت گرفته است. بازیکنانم خیلی شرایط خوبی دارند و در بازی با تراکتورسازی نیز بسیار با کیفیت بازی کردند و حق مما واقعان باخت نبود.تراکتورسازی از کم ترین موقعیت خود بیش ترین بهره را برد. بازی با تراکتور برای ما تمام شد و باید برای ادامه بازی های حذفی آماده شویم.

شانس قهرمانی در حذفی

در مرحله یک هشتم با شهرداری ماهشهر بازی داریم و باید بگویم جام حذفی را این بار خیلی جدی گرفته ایم. البته با شما موافق هستم و راه چندان سختی نداریم.اگر شهرداری ماهشهر را پشت سر بگذاریم حریف بعدی ما ذوب آهن یا ماشین سازی خواهد بود و با هر دو تیم در تبریز بازی خواهیم کرد. راه ما در جام حذفی هموار است و برای اولین بار بازی های حذفی را جدی گرفته ایم.هدایت شهرداری ماهشهر را باقری نیا بر عهده دارد و سابقه همکاری با او را دارم به همین دلیل هم شناخت زیادی از یکدیگر داریم. قطعا برای رسیدن به قهرمانی حذفی تلاش می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج