adexo3
۴۱۶۴۵۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

به نوه‌هایم می‌گویم در کنار بهترین بازیکن تاریخ بازی می‌کردم؛

آلوز: متوجه نبودیم چه شاهکاری خلق می کنیم!

ستاره سابق بارسلونا درباره برد تاریخی تیمش در ال‌کلاسیکو و حضور در کنار لیونل مسی صحبت کرد.

طرفداری: دنی آلوز، مدافع ارزشمند سابق بارسلونا که در تابستان گذشته با انتقالی آزاد به یوونتوس پیوست، به حضور در تیم گواردیولا و البته بازی در کنار لیونل مسی افتخار می‌کند.

به گزارش AS ، آلوز بدون شک یکی از ارکان موفقیت بارسلونای رویایی پپ گواردیولا بود. او که در تابستان و پس از هشت فصل بازی در نیوکمپ، به یووه رفت، در جدیدترین مصاحبه خود ضمن اعلام افتخار از حضور در تیم گواردیولا، مدعی شد در برد تاریخی و پنج گله این تیم مقابل رئال مادرید، حتی خود آن‌ها هم به شاهکاری که در حال انجام آن بودند، باور نداشتند:

از اینکه عضوی از تیم گواردیولا بودم احساس غرور و افتخار می‌کنم. برد پنج گله‌مان مقابل مادرید را به خوبی به یاد دارم. دیداری که دنیا جور دیگری به ما نگاه می‌کرد. ما در حال خلق یک شاهکار بودیم اما خودمان آن را نمی دانستیم! نمی دانستیم که در حال نشان دادن توانایی‌ها و ایده فوتبال خودمان به دنیا بودیم. در جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها به همراه برزیل هم در تیم فوق العاده‌ای بازی می‌کردم اما تیم پپ چیز دیگری بود. شگفت‌انگیز بود.

آلوز در ادامه درباره بازی در کنار لیونل مسی صحبت کرد:

این که با مسی در یک تیم بازی کنید یک امتیاز ویژه است و سطح فوتبال بالای او را تحسین می‌کنم اما به شخصه حرکات بی‌نظیر مسی در زمین فوتبال که به بارسا برای پیروزی و قهرمانی کمک می‌کرد، مرا تحت تاثیر قرار نمی داد چون بالاخره این بخشی از حرفه و وظیفه او بود. خصوصیات دیگری از او مرا شگفت‌زده می‌کرد. خصوصیاتی مانند این که او چه پدر فوق العاده‌ای است. وقتی بازنشسته شوم، می‌نشینم و فیلم بازی‌های مسی را تماشا می‌کنم و به خودم می‌گویم چه استعدادی، چقدر فوق العاده! و سال‌ها پس از آن در کنار نوه‌هایم می‌نشینم و عکس‌های مسی را به آن‌ها نشان می‌دهم و می‌گویم: «ببینید، این بهترین بازیکن تاریخ است که من در کنار او بازی می‌کردم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسی فوق العادست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج