۴۱۶۴۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فالکائو: از رفتن به لیگ برتر پشیمان نیستم

مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال موناکو تأکید کرد که تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس و حضور در تیم های بزرگی مثل منچستر یونایتد و چلسی تجربه ای بزرگ برای او بود نه یک شکست و ناکامی.

وبسایت نود: رادامل فالکائو مهاجم سابق تیم های پورتو و اتلتیکو مادرید با رویکردی مثبت نسبت به دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس نگاه کرده و معتقد است دوران حضور در انگلیس هم نکات و تجربیات مثبتی برای او به همراه داشته است.

رادامل فالکائو مهاجم ۳۰ ساله موناکو در سال ۲۰۱۴ با قراردادی قرضی به منچستر یونایتد رفت، اما در ۲۶ بازی در لیگ برتر تنها ۴ گل برای این تیم به ثمر رساند که آمار فوق العاده ضعیفی به حساب می آمد. فالکائو در فصل بعد، راهی چلسی شد و هم ژوزه مورینیو و هم جانشین بعدی او یعنی گاس هیدینک به ندرت از این مهاجم در ترکیب چلسی استفاده می کردند. فالکائو که همراه با موناکو چهارشنبه شب در دور چهارم بازی های لیگ قهرمانان اروپا میزبان زسکا مسکو خواهند بود، پیش از این دیدار در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت:

فرصت حضور در لیگ برتر انگلیس برایم پیش آمد و از این فرصت استفاده کردم. من به نکات مثبت تجربه حضورم در انگلیس توجه می کنم. در انگلیس هم به عنوان یک بازیکن و هم به عنوان یک انسان بیشتر به مرز پختگی رسیدم.

فالکائو که تابستان امسال بار دیگر به موناکو بازگشت، در ادامه صحبت هایش گفت:

حالا به موناکو برگشته ام. سعی می کنم تا جائیکه می توانم از حضور در اینجا لذت ببرم و با کمک سایر اعضای تیم به شرایط آرمانی خودم برگردم. همیشه در طول دوران فوتبالم توانسته ام بر مشکلات و سختی هایی که پیش رویم قرار گرفته، غلبه کنم. این بار هم مطمئنم که خواهم توانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج